Dags för alla att bli lite glada

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Stämningen har ju varit si och så, så nu tar vi och letar upp gamla roliga trådar och saker som kan få oss att genomlida vintern.

Först ut är min videogud (jämte GSXR1100R) - RoLLer!!!
Om ni inte har sett denna förut, titta noggrant!
http://knasiga.st/RoLLER/Matti.wmv

RoLLer: DU RULAR FETT MANNEN!!!! :D :D :D :yoparty Jag menar, vem annars kommer på att använda ljud ifrån dataspelet Rainbow Six i sina filmer? Huh? Just det - ingen NORMAL person :rofl

Freppa skrev:
Stämningen har ju varit si och så, så nu tar vi och letar upp gamla roliga trådar och saker som kan få oss att genomlida vintern.

Jag tänker inte vara glad om du är det... :fatta! Föresten så funkar inte Rollers filmer med min mediaplayer. Funkar inte, har aldrig funkat, kommer aldrig att funka! :huvet

/Fröken :brinnerup

watson skrev:
Jag tänker inte vara glad om du är det... :fatta! Föresten så funkar inte Rollers filmer med min mediaplayer. Funkar inte, har aldrig funkat, kommer aldrig att funka! :huvet

/Fröken :brinnerup

Uppdatera mediaspelaren då. :3freak

Vad har tagit av Rullarn egentligen? Va ett tag sen man såg honom här. :va

Freppa skrev:
We ain't got nothing but love for you baby!

Låter bra! Kan du gå upp på malmis och dela ut lite av den kärleken (Spara bara lite åt mej) och sen kan du ju svänga förbi mej med lite stålars!! :tungan

EBS skrev:
Vad har tagit av Rullarn egentligen? Va ett tag sen man såg honom här. :va

I think he's in lööööööv! :tungan De brukar försvinna då..... Undrar om min räkost är kär, för den är oxå försvunnen.... EEEEEEEEEEEMMMMMIIIIILLLLL!!!

/FW :kär

Last edited:
watson skrev:
I think he's in lööööööv! :tungan De brukar försvinna då..... Undrar om min räkost är kär, för den är oxå försvunnen.... EEEEEEEEEEEMMMMMIIIIILLLLL!!!

/FW :kär

Måste vara så med räkosten. Hur skulle det annars vara? :rolleyes:

Men du har ju Lätt Lätt i ditt kylskåp nu iallafall. :rofl :rolleyes:

Sweedo skrev:
Ta er tid å garva er igenom samtliga Rollers filmer:
http://knasiga.st/RoLLER/
Det finns bara ett ord KULT(UR)FILMER! :banana

DAMN!! Snutten med Saaben var änna så att en annan blev lite skitnödig här på kontoret.... Men Saab-jäveln blinkar
:rolleyes:

Hur är det gubbar o gummor - Svänger ni vänste ifrån högerfil?

Får man det? Varje gån jag skäller ut gammelgubbarna på kontoret för att de kör 270grader högerfil så får jag höra att jag inte fattar något...

Chrille skrev:
DAMN!! Snutten med Saaben var änna så att en annan blev lite skitnödig här på kontoret.... Men Saab-jäveln blinkar
:rolleyes:

Hur är det gubbar o gummor - Svänger ni vänste ifrån högerfil?

Får man det? Varje gån jag skäller ut gammelgubbarna på kontoret för att de kör 270grader högerfil så får jag höra att jag inte fattar något...
Högerfil = höger/rakt fram, Vänsterfil = rakt fram/vänster. Så kör jag iaf. Varför krångla till det? :va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park