Dags att ta hojen till jobb :)

Beck

Less but still broken
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
Inte nu
Tjena,

Såg en Fireblade imorse vid knutpunkten på väg söderut (kan det ha varit du Motorrad?) och kände "varför sitter jag på ett tåg när jag kan ta hojen???"

Så imorgon fredag blir det hojen till jobb :banana Och jobbet ligger i Lund ifall ni undrar.

Några av er andra som e sugna på att hänga på? Jag sticker nog vid 6.30-snåret tänkte jag men det e ju flexibelt...

/Beck

Beck skrev:
2221655 Tjena,

Såg en Fireblade imorse vid knutpunkten på väg söderut (kan det ha varit du Motorrad?) och kände "varför sitter jag på ett tåg när jag kan ta hojen???"

Så imorgon fredag blir det hojen till jobb :banana Och jobbet ligger i Lund ifall ni undrar.

Några av er andra som e sugna på att hänga på? Jag sticker nog vid 6.30-snåret tänkte jag men det e ju flexibelt...

/Beck

Jag har ingen Fireblade men jag såg den också när jag knallade till Kpt för att åka tåg. Jag hänger på imorgon! Ikväll sover jag hemma hos mig och det är vid Planteringen. Möts vi vid Ramlösastation 0640?

Edit: Onsdag nästa vecka om vädret fortfarande är fint tänkte jag haka på RR's onsdagsgazz. Hänger du på efter jobb?

Last edited:
Motorrad skrev:
2221702 Jag har ingen Fireblade men jag såg den också när jag knallade till Kpt för att åka tåg. Jag hänger på imorgon! Ikväll sover jag hemma hos mig och det är vid Planteringen. Möts vi vid Ramlösastation 0640?

Ahh sorry, fick för mig att du hade en sån :confused:

Visst, 6.40 låter bra. Jag kommer från Högaborg hållet, ska vi mötas uppe till höger om rondellen eller nere vid stationen?

Gamla Landskronavägen låter bättre än motorvägen enligt mig =)

Tror du PutteLiten hänger på? Om vi trackar honom tillräckligt under dagen så kanske hehe

Beck skrev:
2221725 ska vi mötas uppe till höger om rondellen eller nere vid stationen?

Uppe till höger om rondellen efter busshållplatsen.

Gamla Landskronavägen låter bättre än motorvägen enligt mig =)

Det tycker jag med.

Tror du PutteLiten hänger på? Om vi trackar honom tillräckligt under dagen så kanske hehe

Han kan väl inte motstå hojen framför bilen/tåget...eller?

Beck skrev:
2221725

Jag har semester i morgon :hihi :yoparty

6:40 är ju TOKTIDIGT för mig... :lol

Tyvärr ska jag lämna in bilen igen nästa onsdag, så då kan jag inte heller :(

Ni får gärna komma och tokvarva, jag ska upp tidigt och hämta kåpor till hojen och sedan är det mek mek, och sedan liste stimm och stoj vid en examens springning (inte min egen dock... :lol )

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back