Dags att hetsa lite inför B-Racet på Knudan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Synd att inte Relapse Micke kör i samma klass som mig för då hade han fått käka lecekulor, även om jag bara kommer att vara med i bottenstriden så ska Relapse krossas :tungan

Swedie kommer att göra en Swedie i hårnålen, Oscar har en otrolig press på sig sen Anderstorp, Oscar kommer troligtvis att svimma i starten.

*Detta kommer jag att få äta upp*

GSXR1100R skrev:
Synd att inte Relapse Micke kör i samma klass som mig för då hade han fått käka lecekulor, även om jag bara kommer att vara med i bottenstriden så ska Relapse krossas :tungan

Du får väl nöja dig med att försöka slå mina tider då du inte får chansen att köra mig av banan. Men trots dina 30000 varv på banan så finns risken att du blir grymt besviken om du ställer in dig på det. Smisk ska du få! :fatta! :arsele :banana :lol

GSXR1100R skrev:
Oscar har en otrolig press på sig sen Anderstorp, Oscar kommer troligtvis att svimma i starten.

:) så sant..
Kommer bli svårt att försvara något när man är lat och inte tränar på sin hemma bana.

Relapse skrev:
Du får väl nöja dig med att försöka slå mina tider då du inte får chansen att köra mig av banan. Men trots dina 30000 varv på banan så finns risken att du blir grymt besviken om du ställer in dig på det. Smisk ska du få! :fatta! :arsele :banana :lol
Ska du vurpa in över mållinjen i år oxå :D Inse att du är för gammal & fet för att hålla på med RR :fatta!

GSXR1100R skrev:
Ska du vurpa in över mållinjen i år oxå :D Inse att du är för gammal & fet för att hålla på med RR :fatta!

Till skillnad från dig så försöker jag inte hitta ursäkter varför jag inte är snabb. (För gammal, för fet, för trött) Det är bara att träna så kommer resultaten. Du borde prova på det nån gång. T.o.m. du skulle antagligen bli snabbare (läs: mindre långsam) med ett sånt upplägg. :arsele :fatta! :tungan

Relapse skrev:
Till skillnad från dig så försöker jag inte hitta ursäkter varför jag inte är snabb. (För gammal, för fet, för trött) Det är bara att träna så kommer resultaten. Du borde prova på det nån gång. T.o.m. du skulle antagligen bli snabbare (läs: mindre långsam) med ett sånt upplägg. :arsele :fatta! :tungan
Jag gjorde 3 armhävningar i vintras och så tog jag sallad till lunch en gång i våras, inte f-n hjälpte det :huvet

Dessutom så kommer jag att skylla på batteriproblem och felvänd termostat om (när) jag får smisk på rakan :näsblod

GSXR1100R skrev:
....

Dessutom så kommer jag att skylla på batteriproblem och felvänd termostat om (när) jag får smisk på rakan :näsblod

'Den Felvända Termostaten' - en klassiker som kommer kommer överleva upphovsmannens karriär.

Om 20 år står jag i depån på Åsen och berättar att jag kände killen som skyllde på en felvänd termostat och att det inte bara är en legend.

Hä hä!

Last edited:
Chrille skrev:
'Den Felvända Termostaten' - en klassiker som kommer kommer överleva upphovsmannens karriär.

Om 20 år står jag i depån på Åsen och berättar att jag kände killen som skyllde på en felvänd termostat och att det inte bara är en legend.

Hä hä!
Mumlan leker BE idag så han har inte tid att försvara sig, passa på att ösa skit nu :tungan

.... och om 40 år kommer Bike-tidningen uppsöka Mumlan på hemmet:

"Det går ett envist rykte om att det var du som skyllde på en felvände termostat en gång i tiden. I Uddevalla finns det en Hasselberg som med bestämdhet hävdar att det är du. Stämmer detta och isf - Hur känns det att ha lämnat ett sådant arv till eftervärlden?"

Chrille skrev:

"Det går ett envist rykte om att det var du som skyllde på en felvände termostat en gång i tiden. I Uddevalla finns det en Hasselberg som med bestämdhet hävdar att det är du. Stämmer detta och isf - Hur känns det att ha lämnat ett sådant arv till eftervärlden?"
Mumlan kommer att skylla på felmedicinering och dåliga lager i rullstolen

Chrille skrev:

Jag tror att han då kommer svara något i stil med...

¨Hur FAN skulle han kunna veta det?! Han var ju inte ens där...¨

:arsele

För övrigt ska jag tränga gamlot av banan...

oscar skrev:

Bah din lilla flugviktare, du fyller juh inte ens ut ditt skinnställ, hängröv är vad du är :mad:
Jag kommer som vanligt att ha olika spårval varje varv så att du inte kan varva mig iaf :rolleyes:

oscar skrev:

Jag var där när han drabbades av tatsomret..

.. Det var före din tid lille vän. Drick nu din Oboy och stör inte när dom vuxna pratar.

GSXR1100R skrev:
Bah din lilla flugviktare, du fyller juh inte ens ut ditt skinnställ, hängröv är vad du är :mad:
Jag kommer som vanligt att ha olika spårval varje varv så att du inte kan varva mig iaf :rolleyes:

Hellre hängröv på stället än fallfrukt till bröst som du har! Problemet med att varva dig är inte olika spårval utan att du är så jävla fet att det inte går att köra om. Planen är att klippa dig på rakan fast jag kör igenom depån!

GSXR1100R skrev:
Mumlan kommer att skylla på felmedicinering och dåliga lager i rullstolen

"Jo de här kittade broddarna är för jävla fina vettu, men lite svåra att ställa in..."

Chrille skrev:
Jag var där när han drabbades av tatsomret..

.. Det var före din tid lille vän. Drick nu din Oboy och stör inte när dom vuxna pratar.

Vad gör du i den här tråden till att börja med...!? :va

Den är till för folk som kör RR så UT MED DIG!!!!! :fatta!

oscar skrev:
Planen är att klippa dig på rakan fast jag kör igenom depån!
Får man göra det, isåfall kommer jag att ta depåsvängen varje varv, då slipper man ju bli ombromsad av kamakaziedårarna med dödslängtan, kom ihåg att down is out :hihi

*Oscar svettas och mår illa nu*

oscar skrev:
Vad gör du i den här tråden till att börja med...!? :va

Den är till för folk som kör RR så UT MED DIG!!!!! :fatta!
Nu är du taskig din lilla räka, tänk om läskiga farbror Chrulle kommer på hembesök med däckjärn och pasta :arsele

GSXR1100R skrev:
Får man göra det, isåfall kommer jag att ta depåsvängen varje varv, då slipper man ju bli ombromsad av kamakaziedårarna med dödslängtan, kom ihåg att down is out :hihi

*Oscar svettas och mår illa nu*

Misstänker att du syftar på Johno the Whacko och Mad Mutterfukking Mats, och taktiken ang de två är att hålla mig så långt bort som möjligt... :gnissla

Har farbror börjat bli gammal?
Ska du inte byta namn till GSXR-EGginthenest-R istället?

Bifogat

• egginthenest.jpg
    egginthenest.jpg
    10.6 KB · Visningar: 21
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026