Dagens tipps...

RGV_250

Race-pengarna är slut...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RGV250 -97, T595 -98
Hur många här tippar på GP-VM?
Jag började tippa förra racet på www.unibet.com, vilket starkt kan rekommenderas.
Iofs så pallar ju nerverna knappt av att se ett race utan att ens ha satsat något alls, så några större summor är nog inte hälsosamt att spela om. ;)

Jag kollade efter just detta för ca två månader sedan. Då hittade jag inga MC-sporter alls på Unibet eller några andra vadslagningsställen heller för den delen. Men det fungerar alltså? Ska se efter - borde addera en del till det redan höga tittarvärdet! Allt eller inget: 10 papp på McCoy på Jerez! :eek:

Det brukar dyka upp några dagar innan racen. Mina slantal ligger på Capirossi... Jag har alltså INTE tippat med hjärtat!!!

RGV_250 skrev:
Det brukar dyka upp några dagar innan racen. Mina slantal ligger på Capirossi... Jag har alltså INTE tippat med hjärtat!!!

Capirossi blir mitt tips med, vassare kille på Jerez får man leta efter....

Dessutom är han nog rätt revanschlysten.

Och återigen...räkna inte bort Bayliss och Edwards....

Risken är ju bara att Capirossi blir FÖR het. Så är man lite feg kan man satsa på att han kvalar in i topp 3. Vad tror ni om Checa då??

Jag fick upp ögonen för unibet idag, men när jag skulle tippa fanns det bara ett alternativ kvar, om hurvida Stoner eller Giansanti fick bäst slutplacering i 125cc....men när jag kollar nu så har det kommit många fler alternativ! :confused:

Skuuumt...jaja...jag satsade iaf. 100:- på att Stoner kom före Giansanti, och 100:- på att Capirossi kom bland de första 3....wooo...ja e allt wild and crazy! :crash

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti