Dagens skönaste!

R1-Night-Rider skrev:
Haha... Ja kan inte sluta garva! Tror ni denna person är nöjd över sin R1 ? Ja diggar den som fan! Speciellt spot-lightsen! Nån härifrån?

Ja vet i alla fall hur ja ska ha min hoj som vinterförvaring näst år !!! :tummenupp

:D---->http://www.blocket.se/view/4782532.htm?caller=ogl_s&l=0&c=1&city=0

Jag satt å kikade igår.. jag undrade vad fn han hade gjort... Men det ser ju verkligen ut som han har dragit vajrarna endast för att få spotlights till hojen... ? Stört... :D

Istället för att ha en tavla på väggen med "spottar" till den så sätter man in hojen som visningsobjekt...? :va

Vapor skrev:
Istället för att ha en tavla på väggen med "spottar" till den så sätter man in hojen som visningsobjekt...? :va

Kan ingen maila killen och fråga??? "Jag pröjsar 60k om du berättar hur fan du tänkte" :D

Så fin var den ju inte att man har den inne och skryter med den.. eller?
Roligare att skryta med den när man kör till playan på sommaren och alla brudar springer efter en och skriker "Fan va cool den killen är" och "Skitläcker hoj, han måste jag ha!" :D :D

edit: händer mig jämt, skitjobbigt är det :rolleyes: :hihi :D

ha ha ha jo jag är med på det..
jag är så nyfiken så jag kan nästan pröjsa 70k för den.. :lol

fazerfun skrev:
Kan ingen maila killen och fråga??? "Jag pröjsar 60k om du berättar hur fan du tänkte" :D

Min fråga: "Är det något utställningsex eftersom det är vajerstaket eller??"

svar: Hojen stod på jobbet och där i marken fanns en grop (bilverkstad???) Vajerräcket var till för att skydda så man inte trillade ner där i. Han hade tagit bilden bara för att ha något att visa upp på blocket.

Hojen har trillat i garage och jag fick ett par bilder på skadorna, lite repig bara. Han kunde tänka sig att gå ner någon tusenlapp på priset men det var inte så mycket...

Vassegoa allihopa nyfikna männsikor :D :tuttar

Vapor skrev:
Min fråga: "Är det något utställningsex eftersom det är vajerstaket eller??"

svar: Hojen stod på jobbet och där i marken fanns en grop (bilverkstad???) Vajerräcket var till för att skydda så man inte trillade ner där i. Han hade tagit bilden bara för att ha något att visa upp på blocket.

Hojen har trillat i garage och jag fick ett par bilder på skadorna, lite repig bara. Han kunde tänka sig att gå ner någon tusenlapp på priset men det var inte så mycket...

Vassegoa allihopa nyfikna männsikor :D :tuttar

hahahah Du ringde verkligen! Du är för skön !!! :yoparty

Måste ju ta tag i situationen. Ingen gissningslek för min del här inte. Kunde ju inte vara för intresserad och komma med saker som att "Min r1:a kostar si och så mycket i försäkring, vad kostar din??" "min r1:a bla.. bla.. bla" hehe.. snacka om genomskinligt då... :D

Vapor skrev:
Måste ju ta tag i situationen. Ingen gissningslek för min del här inte. Kunde ju inte vara för intresserad och komma med saker som att "Min r1:a kostar si och så mycket i försäkring, vad kostar din??" "min r1:a bla.. bla.. bla" hehe.. snacka om genomskinligt då... :D

haha... Du skulle frågat om spotlightsen också!! :D

R1-Night-Rider skrev:
haha... Du skulle frågat om spotlightsen också!! :D

Fan missade det. Kan man ringa igen? "Du, vad är det för spotlights då?" :va :D eller: "Får man spotlightsen på köpet?"

haha :hihi

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...