Pingis
Ny medlem
"Schizofren bastard säger dina belackare. Supermotard säger du.
Du är mc-världens Telemarksåkare, hemmamicklaren som fixar allt själv
eftersom det mesta du behöver inte har uppfunnits eller kostar en
förmögenhet och bara går att beställa från nån garage-racing-firma i england,
belgien eller la frankrike.
Som en följd av detta känner du din mc väl och har
en intim relation med alla dess delar som tyvärr med jämna mellanrum skallrar
loss och försvinner. Ryggsäcken innehåller följaktligen inte kaffetermos,
butterkaka och gifflar - som så många antropologer envist men helt felaktigt
hävdat - utan den innehåller reservdelar i form av skruvar, muttrar, kickarmar
och i vissa fall kompletta motarder.
Ditt evolutionärt svårdeffinierade och omdebatterade fordon har - likt sin
förare - anklagats för att ha identitetsproblem men du bär en bergfast
övertygelse om att du äntligen hittat hem, dina varvtider och ditt breda
leende övertygar allt fler.
Ditt fordon är ingen kryssningsmisil så du håller dig innomskärs och gärna på
avlysta, trånga, banor. Underlaget är av underordnad betydelse för din
effektiva körstil som ofta är mycket agressiv med okonventionella spårval
och en högt utvecklad kurvteknik med sena inbromsningar, hög kurvhastighet
och tidigt gaspåslag.
Eftersom du befinner dig i evolutionens framkant så är antalet artspesifika
kännetecken förhållandevis få och variationerna många, dock klär du dig i
kraftigt läder som dock tillåter viss rörlighet och en upprätt kroppshållning
som i övrigt är något assymetrisk p g a en överutvecklad muskulatur på ena
halvan till följd av frekvent kickande. Känselbortfall i händer och underkropp vanligt.
Ditt arv från crossbanorna bär du, förutom i körteknik, på huvud och
fötter.
Boris Chambon, Eddie Seel och Michael Iddon är dina Ikoner och
Supermoto magazine en hett efterlängtad dödahavsrulle."
Du är mc-världens Telemarksåkare, hemmamicklaren som fixar allt själv
eftersom det mesta du behöver inte har uppfunnits eller kostar en
förmögenhet och bara går att beställa från nån garage-racing-firma i england,
belgien eller la frankrike.
Som en följd av detta känner du din mc väl och har
en intim relation med alla dess delar som tyvärr med jämna mellanrum skallrar
loss och försvinner. Ryggsäcken innehåller följaktligen inte kaffetermos,
butterkaka och gifflar - som så många antropologer envist men helt felaktigt
hävdat - utan den innehåller reservdelar i form av skruvar, muttrar, kickarmar
och i vissa fall kompletta motarder.
Ditt evolutionärt svårdeffinierade och omdebatterade fordon har - likt sin
förare - anklagats för att ha identitetsproblem men du bär en bergfast
övertygelse om att du äntligen hittat hem, dina varvtider och ditt breda
leende övertygar allt fler.
Ditt fordon är ingen kryssningsmisil så du håller dig innomskärs och gärna på
avlysta, trånga, banor. Underlaget är av underordnad betydelse för din
effektiva körstil som ofta är mycket agressiv med okonventionella spårval
och en högt utvecklad kurvteknik med sena inbromsningar, hög kurvhastighet
och tidigt gaspåslag.
Eftersom du befinner dig i evolutionens framkant så är antalet artspesifika
kännetecken förhållandevis få och variationerna många, dock klär du dig i
kraftigt läder som dock tillåter viss rörlighet och en upprätt kroppshållning
som i övrigt är något assymetrisk p g a en överutvecklad muskulatur på ena
halvan till följd av frekvent kickande. Känselbortfall i händer och underkropp vanligt.
Ditt arv från crossbanorna bär du, förutom i körteknik, på huvud och
fötter.
Boris Chambon, Eddie Seel och Michael Iddon är dina Ikoner och
Supermoto magazine en hett efterlängtad dödahavsrulle."