Dagens Blocket! (mc-relaterat)

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Svära i kyrkan på detta viset... Kommer osökt att tänka på ett känt citat: "Hä löns int' förklar' för den som int' begrip"... :gnissla Spela roll om den är vacker, den kan vara cool av andra anledningar och i det här fallet finns det fanimig många :fakta :tummenupp
Att bromsa bort rosten från skivorna innan fototillfället hade gjort den lite mer attraktiv. I övrigt håller jag mina synpunkter för mig själv.
 

Lajf

Sporthojsnörd
Gick med
2 Apr 2005
Ort
Älvängen
Hoj
CB1300 & Rickman

illoco

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2015
Ort
mitt i mellan
Hoj
suzuki gsx1428-82 honda vfr800-98 som suzuki 1100 ef-86 kawasaki kxf250-18 kawasaki h2-72

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
En sån jävla motorcykel. Ful som stryk på håll och tittar man närmre på svetsar och detaljer blir det ännu värre.
Inte konstigt att den aldrig blev registrerad.
Och jag är så jäkla obildad i ämnet, så att jag lägger den i samma fack som "avstannat kafferäser projekt".
Men säkerligen en bit industrihistoria, som bör bevaras.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , och en jävla massa mc under 40+år :)
Så, vem nöp den? Hade jag haft +130 papp så hade jag bjudit men tyvärr är det inget som ekonomin tillåter just nu... :(
Vilken tur...mycket pengar..! Du får fortsätta grotta ner dig i PisseNisses Historia..:krama
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Så, vem nöp den? Hade jag haft +130 papp så hade jag bjudit men tyvärr är det inget som ekonomin tillåter just nu... :(


Det kan eventuellt vara så att auktionsbolaget själva nöp den och planerar att sälja den själva.
Till ett högre pris, så klart.
Lägg på 50 - 60' till på det som står som slutpris i annonsen ovan.

Det skall bli intressant att se vem hojen skrivs över på i slutändan.
 

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , och en jävla massa mc under 40+år :)
Det kan eventuellt vara så att auktionsbolaget själva nöp den och planerar att sälja den själva.
Till ett högre pris, så klart.
Lägg på 50 - 60' till på det som står som slutpris i annonsen ovan.

Det skall bli intressant att se vem hojen skrivs över på i slutändan.
Vi får se....Röstar på Nisses son knep den!
 

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
R1200GS , MT09 , och en jävla massa mc under 40+år :)
+ Nisse var vår granne i Spånga med sitt garage....för de intresserade, Way back!! :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vilken tur...mycket pengar..! Du får fortsätta grotta ner dig i PisseNisses Historia..:krama
Vi får se....Röstar på Nisses son knep den!
+ Nisse var vår granne i Spånga med sitt garage....för de intresserade, Way back!! :)

Det var ju värst vad du verkar ha mycket emot Hedlund, knullade han din mamma eller varför är du så bitter? :) Saknade du en fadersfigur i samband med att han var er granne och la ihop ett och ett eller vad hände? :va :gnissla :hihi
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jösses...Puss o Kram ! Glad Midsommar..
Du lade knappast ribban särskilt högt när du inledde med "PisseNisse", men för all del glad midsommar till dig med ;)
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Är det bara jag eller är priserna på blocket helt rubbade nu för tiden?.
Gjorde misstaget att åka på bilsemester i år. Har landat några dagar i Skåne, så har surfat mycket blocket och är på jakt efter något att åka på, men priserna är ju helt sjuka, folk begär 75-80 tusen för tex en 690 smc från 15 16. Sen när man ger ett rimligt bud så nekas man. Man får ju förfan en lätt beggad 2023 smc för 90…
 
Nyheter
Klart med H-D Euro Festival 2025

Vill uppleva nästa vår i Fr...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition

Ducati har presenterat Pani...

CFMoto har presenterat 657 SR-R

Kinesiska tillverkaren CFMo...

2025 års MX-modeller från Yamaha

För säsongen 2025 har Yamah...

Bike söker en motorjournalist

Vi söker dig som är genuint...

Bike Babes Sweden nu 7 000 medlemmar

Fotograf: Lotta Kronåker ...

BMW R 1300 GS Adventure

BMW Motorrad har presentera...

ExploreBike: Workshop hos Öhlins

Kent Öhlin började 1976 att...

Vinnarhojen utlämnad!

Under Älvsjö-mässan i janua...

Top