Döende av tristess grannen har fest

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Min ny inflyttade granne har fest verkar det som, och jag dör av tristess men eftersom jag är lika socialträdd som gollum har jag ingen aning om det är socialt accepterat att plinga på med ett flaköl i famnen och hälsa välkomen och bjuda in sig själv eller inte.

Ring på och säg:"tjena,välkommen",sen stövlar du in och sätter dig i soffan så är isen bruten ;)

Klart du kan gå in och hälsa grannen välkommen !! Ta en grogg till så löser det sig ska du se :tummenupp:tummenupp

När jag fyllde sex kom en granne på kalaset som inte var bjuden. Jag minns det än idag som djupt traumatiskt. Han hade med sig tre halvsmälta päronglassar från glassbilen istället för present, han var fyra år.

Don't do it!

du kan ju alltid säga att de stör, men om du blir inbjuden så slipper han problem med störningsjouren.

Nä men jag förstår har själv svårt att ta det där berömda steget.

Du kan ju annars själv poppa på uta bara h..te så kanske grannen kommer till dig :)

du kan ju alltid säga att de stör, men om du blir inbjuden så slipper han problem med störningsjouren.

Nä men jag förstår har själv svårt att ta det där berömda steget.

Du kan ju annars själv poppa på uta bara h..te så kanske grannen kommer till dig :)

höja volymen skulle jag göra..:yoparty:tuttar:yoparty
men jag skulle nog inte heller våga gå o säga hej....:skrämd
men om du lyckas ta dig mod..lycka till"!

Har grannen :tuttar så gå över och fråga om du får låna just den skiva dom spelar för tillfället, om hon då frågar om du också gillar "XYZ" så svarar du, näe, men om jag får låna den kan ju inte ni spela den mer i kväll....

Skämt åsido, gå ut på gården/balkongen och se om du kan hooka upp med någon av rökarna på festen/ grannen och bjud in dig själv lite snyggt.

ganska beighe fest men bättre än inget.

Har grannen :tuttar så gå över och fråga om du får låna just den skiva dom spelar för tillfället, om hon då frågar om du också gillar "XYZ" så svarar du, näe, men om jag får låna den kan ju inte ni spela den mer i kväll....

Skämt åsido, gå ut på gården/balkongen och se om du kan hooka upp med någon av rökarna på festen/ grannen och bjud in dig själv lite snyggt.
Exakt, rökarna är vägen in;) fan e lite stolt över mig själv men nu ska jag sova ENSAM eftersom de va en jävla par fest..

Last edited:
Ny inflyttad granne med par fest? Kan den kanske hållas av en kassa medarbetare eller en röd hårig sjuk sköterska? :)

Ny inflyttad granne med par fest? Kan den kanske hållas av en kassa medarbetare eller en röd hårig sjuk sköterska? :)

Bah, t o m en icke-golfare som jag vet vad man menar när man pratar om vad som var par för festen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT