Döds dömt?

Status
Ej öppen för fler svar.
Vadå.... Tycker här är många objekt i luften nu! :va
Så dött är här inte....

Sen kanske vi SF killar är lite tuffare än ni SH folk o är ute och kör nu :tungan

Man ska väl bygga under vinterhalvåret, och åka under resterande delen? De flesta använder väl sina hojar nu...?

Jag körde första turen med min idag!!! :yoparty
Inte klar men vafan jag klarade inte av det längre, smackade på lite orginaledelar och var ute hela dan
ooooh va skööönt :)

Streetfighters är ju inte så stort i Sverige än så länge, vi är ju som bekant sist med allt på denna planet. Vänta ett tag så ska ni se att detta forum kommer att blomstra en dag.

okej nu drev ni mig till att göra dethär skyller på er om jag blir bannad...sanningen är den jag har ingen riktig fighter ..jag har inte ens en riktig mc ..jag har fortfarande en 50cc dock så kommer den bytas mot en hoj till nästa sommar ...obs jag använder den endast som rövflyttare inte som leksak....dock är jag ruggigt förtjust i streetfighters o kommer själv bygga en ..kanske redan i vinter om jag finner nått lämpligt objekt

Obs swedie om du tänker banna mig så vill jag du ska veta detta: jag är inget 14årigt moppefucko som låssa vara nån annan utan jag är 19år gammal vars största intresse är motorcyklar ..Och jag vet hur man beter sig vuxet på forum

Last edited:
Denna tråd verkar ha en viss potential att bli låst eller bortkastad ser jag...
Gå inte över gränsen nu.... :näsblod

Ok, det är inte fullt drag i Fighterforumet jämfört med Mc-relaterade Diskussioner. Men vi leder jämfört med Stulet/Upphittat Forumet :rock (lol)

Jag tycker att denna del av sporthoj är en rolig och ganska viktig del. Åtminstånde för mig som gillar fighters. Sen att alla kanske inte har samma smak är bara en del av det hela.

Och streetfighters är, som sagt var, inte stort i Sverige ännu..
Men det kommer att komma på bred front.
Kolla bara vad tillverkarna kommer ut med senaste tiden: KTM Superduke, Triumph Speed3, speed4, Yamaha MT-01, Kawasaki Z1000, Aprilia Tuono, osv..
Detta är bara början..
Förut har moddandet av hojar varit i princip priviligerat glidarvärlden. Nu märker ägarna av sporthojar att man kan bygga om sina hojar också..

det är inte så många trådar per år som är värda att följa! personligen så tycckr jag bäst om bygg/projekt trådar å blir inte så upphetsad av färdiga fighters..... om alla fighterbyggare ville bjuda lite på sig sälv så hade SF forumet varit värst.. jag tycker iofs att det är bästa tråden hursom men den kan ju bli bättre :tummenupp

Biker__boy skrev:
okej nu drev ni mig till att göra dethär skyller på er om jag blir bannad...sanningen är den jag har ingen riktig fighter ..jag har inte ens en riktig mc ..jag har fortfarande en 50cc dock så kommer den bytas mot en hoj till nästa sommar ...obs jag använder den endast som rövflyttare inte som leksak....dock är jag ruggigt förtjust i streetfighters o kommer själv bygga en ..kanske redan i vinter om jag finner nått lämpligt objekt

Obs swedie om du tänker banna mig så vill jag du ska veta detta: jag är inget 14årigt moppefucko som låssa vara nån annan utan jag är 19år gammal vars största intresse är motorcyklar ..Och jag vet hur man beter sig vuxet på forum

Mmmm! :va

Om du nu anser att du är vuxen, varför denna hysteri ang dödsdömt samt diverse stavfel? :hihi

Definition

IronMike skrev:
vad är det för fel på moppar =)
Moppefucko är ingen ålder, det är ett tillstånd, där någon stannar kortare, eller i vissa fall en mycket lång tid.
En egenhet hos MF är att man ofta gör rejäla självmål.. :rolleyes: och att MF:t är helt oemottagligt för ev yttre korrektioner av MF:s verklighetsuppfattning. :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP