Biker__boy
Bannad
dethär e fan det dödaste forumet på sh...skärpning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biker__boy skrev:dethär e fan det dödaste forumet på sh...skärpning
Biker__boy skrev:dethär e fan det dödaste forumet på sh...skärpning
Död, dödare, dödast ?Biker__boy skrev:dethär e fan det dödaste forumet på sh...skärpning
Peanutboy skrev:Ja kom igen nu... Vågar du inte visa den![]()
Biker__boy skrev:..Och jag vet hur man beter sig vuxet på forum
Biker__boy skrev:så nu e vi klara ...men har nån nått tips för att man inte ska komma så fort...lyckades bara hålla det i 25min
jajaa men det var ju i en tråd som inte heller var alltför seriösskoteridioten skrev:
Biker__boy skrev:okej nu drev ni mig till att göra dethär skyller på er om jag blir bannad...sanningen är den jag har ingen riktig fighter ..jag har inte ens en riktig mc ..jag har fortfarande en 50cc dock så kommer den bytas mot en hoj till nästa sommar ...obs jag använder den endast som rövflyttare inte som leksak....dock är jag ruggigt förtjust i streetfighters o kommer själv bygga en ..kanske redan i vinter om jag finner nått lämpligt objekt
Obs swedie om du tänker banna mig så vill jag du ska veta detta: jag är inget 14årigt moppefucko som låssa vara nån annan utan jag är 19år gammal vars största intresse är motorcyklar ..Och jag vet hur man beter sig vuxet på forum
Moppefucko är ingen ålder, det är ett tillstånd, där någon stannar kortare, eller i vissa fall en mycket lång tid.IronMike skrev:vad är det för fel på moppar =)
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |