Död Iphone 3GS?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjohej! Har för ett tag sedan haft lite sync problem i Windows. Det har stått att Itunes hela tiden har avaktiverad synkronisering. Jag väljer då varje gång att aktivera. Men synkningen verkar problematisk.

Nu till slut så dog batteriet i fredags. Har inte kunnat försöka ladda batteriet förrän idag.

Nu stoppade jag i telefon i laddaren för att sedan starta den. Men får bara en vit skärm när jag trycker på on-knappen längst upp till höger på den. Vit skärm som jag med seghet kan stänga av och på.

Googlade Iphone white screen där fanns även White screen of death osv. Jag kan inte stänga av telefonen ens hur länge jag än håller in av-knappen.

Vad har hänt?

Last edited:
Tyvärr får du dras med opperatörens ofta knapphändiga kundtjänst till svar, Apple Sverige tar inte i Iphonefrågor ens med tång. Har du någon JB historia så är väl någon mobilverkstad att föredra, jag använde mig av någon på söder, Hornsgatan kanske det var, till min E71´a och de var väl inte världens snabbaste men dom fixa det iaf och bekymret var likartat.

Kool, berätta gärna sen om hur synkproblemet löste sig. Har själv en obunden/olåst 3GS (inge JB) och kan vara bra att veta om det börjar strula.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti