Då blev man av med hojen....

Da Weasel

#72 Rookie1000
Gick med
5 May 2003
Hoj
Hojlös =(
Neeej :4skrika vad har jag gjort!?

Förra året var såååå kul, brukade hamna på 14-17:e plats i R1000 tills sässongen fick ett snabbt slut i en krasch på B-racet i K-skoga. I år får jag inte upp kurvhastigheten. Känns faan pinsamt att åka runt o vingla medans alla swischar förbi :huvet Jag är sist, sist och åter sist.....suck!

Visst skulle jag kunna haft kvar hojen o bara kört träningar, men det är ju vid tävlingarna den riktiga kicken kommer :yoparty

Ångrar mig nästan och kommer förmodligen att jaga rätt på en nyare hoj innan helgen är slut. Maaassooor av träning så kommer nog farten tillbaka.

Men tills dess att ny hoj införskaffats så är min RR-satsning lagd på hyllan på obestämd framtid. (vem vet..är kanske tillbaka i slutet på sässongen snabbare än nånsin he he)

Kommer iallafall o depåsteker på K-skoga SM, Bikeweek. Kommer göra mitt bästa att förgylla/förpesta med min närvaro :tuttar

Tack o hej så länge :yoparty

Andreas
#72 R1000

Da Weasel skrev:

Förra året var såååå kul, brukade hamna på 14-17:e plats i R1000 tills sässongen fick ett snabbt slut i en krasch på B-racet i K-skoga. I år får jag inte upp kurvhastigheten. Känns faan pinsamt att åka runt o vingla medans alla swischar förbi :huvet Jag är sist, sist och åter sist.....suck!

Visst skulle jag kunna haft kvar hojen o bara kört träningar, men det är ju vid tävlingarna den riktiga kicken kommer :yoparty

Ångrar mig nästan och kommer förmodligen att jaga rätt på en nyare hoj innan helgen är slut. Maaassooor av träning så kommer nog farten tillbaka.

Men tills dess att ny hoj införskaffats så är min RR-satsning lagd på hyllan på obestämd framtid. (vem vet..är kanske tillbaka i slutet på sässongen snabbare än nånsin he he)

Kommer iallafall o depåsteker på K-skoga SM, Bikeweek. Kommer göra mitt bästa att förgylla/förpesta med min närvaro :tuttar

Andreas
#72 R1000

Känner igen mig. :confused:
Men nu är vi iaf två som kommer att göra en grym comeback :banana

LOTTAK skrev:
Den hoppas vi kommer snart.
Kändes konstigt igår på licenskursen att era hojar var där men inte ni :(

Min var dock bara tillfälligt utlånad, men det finns risk för att den kommer bli såld. Det hade varit kul o varit där. Den 23/8 o 6/9 dyker jag iaf upp, för då är det jag o Marie som har hand om träningen.
Då blir det tysk disciplin, alla hojar ska stå på jämn rad för inspektion. :hihi

Mad Moose skrev:
Min var dock bara tillfälligt utlånad, men det finns risk för att den kommer bli såld. Det hade varit kul o varit där. Den 23/8 o 6/9 dyker jag iaf upp, för då är det jag o Marie som har hand om träningen.
Då blir det tysk disciplin, alla hojar ska stå på jämn rad för inspektion. :hihi
Hoppas i ses på Åsen oxå, för ni komme väl?

Da Weasel skrev:

lagd på hyllan på obestämd framtid. (vem vet..är kanske tillbaka i slutet på sässongen snabbare än nånsin he he)

Andreas
#72 R1000

vafalls!!!! Ta ett brejk o kom igen sen.... Du lyser ju upp depån!

Jo, jag har ju kvar alla grejer...bil, depåtält osv (utom hojen). Får väl ta o låna en o träna på så länge.

Suget att köra finns där, men får inte upp farten. Då känns det surt att lägga ner så mycket pengar. Iof har man väl ingen större talang, men det är ju en kick så länge man förbättrar sig och iallafall ligga nånstans i mitten o fajtas.

Får se om det blir en comeback i slutet av sässongen :tungan

/Andreas

Da Weasel skrev:
Jo, jag har ju kvar alla grejer...bil, depåtält osv (utom hojen). Får väl ta o låna en o träna på så länge.

/Andreas

Köp min vettja....... :-p

Annars kan du, jag och fanta förpesta depån ihop,puss på re

//erik

Kanske går bättre med en annan hoj eller är det bara önsketänkande. Det är nog ändå rätt att sälja och istället försöka få en nytändning. Inget blir bättre av att harva och få sämre och sämre självförtroende för det är kanske där skon klämmer. Du kommer nog igen!!

Min hoj flyttade till Linköping idag. Efter senaste sessionen på åsen vägrade han stanna kvar o utstå ytterligare förnedring.

Tjena Andreas. Tillfällig svacka bara. Jag är helt övertygad att om du fokuserar och tänker på hur bra du kör i regn så kommer allt att ordna sig med farten på torrt också. Roligt ändå att du kommer och besöker oss i Karlskoga. Du skall se att suget på bankörning kommer tillbaka igen :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman