Då är Man Tillbaks!!!

Akke

Sur på utsidan o Glad på insidan
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
SUZUKI TL1000S -97
HELLO IM BACK!

Av min korta karriär för ca 3år sen när man tog a kortet har man införskaffat sig en "ny" hoj.

Ni som va med då jag hängde med på en tur med min sexiga vitrosa yamaha som drog KONGOS R1 ;)

Iallafall tillbaks och nu med en TL1000S som jag införskaffade för typ 3tim nu!

Så till dem klassiska frågorna tips för billig försäkring? någon som har något sjyst skinnställ herr 54 och dam (vet inte vad hon kan ha men hon är 165cm)som ni vill bli av med?

Då e det ju på sin plats att grattulera till köpet o hälsa välkommen tillbaka...:tummenupp

:D app ap ap... Det där har jag inget minne av, (på riktigt)

Har vi dragit mot varandra och jag torskat? Den enda jag vet som jag officiellt racade var på lunda på GR -dagen och det var en Gixxer jag torskade mot i 2:a omg., eller var det på tirepsfältet året innan?? Hursom, välkommen tebax!!:tummenupp

Då e det ju på sin plats att grattulera till köpet o hälsa välkommen tillbaka...:tummenupp

TACKAR :)

:D app ap ap... Det där har jag inget minne av, (på riktigt)

Har vi dragit mot varandra och jag torskat? Den enda jag vet som jag officiellt racade var på lunda på GR -dagen och det var en Gixxer jag torskade mot i 2:a omg., eller var det på tirepsfältet året innan?? Hursom, välkommen tebax!!:tummenupp

Va inget riktigt race direkt mer att du drog iväg och du hamna bakom en buss och jag längre bort tag satts och kunde då se framför bussen att inget möte va på väg, drog på förbi dig då :P
Sen fick man en liten utskällning för att jag körde som en "idiot" typ (du trodde jag chansade förbi bussen) :tungan
Va ju ett par år sen nu men det va min ända åktning med er då och det va det bästa minnet den sommarn!

Tänkte hänga på er vid 19 tiden idag men jag blev lite sen åkte förbi pumpen typ 19:10 helt tomt.... :(
Kanske hinner med någon annan dag.

Last edited:
Kan ju meddela att jag fick en rätt bra försäkrings premie också, IF ville ha 92 000kr om året helförsäkring. så jag tog länsförsäkringar för 5600kr hel/år.

Sen drog jag till Lelles och införskaffade mig ett nytt "skal" (ställ, stövlar,hjälm,ryggskydd och lite annat smått o gott) och sen va det bara ut o nöta!

Jävligt rostig *host* feg.. Ny hoj nytt ställ så resultatet är därefter, det är som att skaffa sig en ny kärring tar ett tag innan man lär sig hur hon funkar :D

TACKAR :)

Va inget riktigt race direkt mer att du drog iväg och du hamna bakom en buss och jag längre bort tag satts och kunde då se framför bussen att inget möte va på väg, drog på förbi dig då :P
Sen fick man en liten utskällning för att jag körde som en "idiot" typ (du trodde jag chansade förbi bussen) :tungan
Va ju ett par år sen nu men det va min ända åktning med er då och det va det bästa minnet den sommarn!
Ah, nu minns jag, jag låg för nära bussen i kurvan och såg inte förbi, vilket du gjorde, hahaha "Drog Kongos R1" ja jävl....:D

Och jag vill ju minnas att det inte var någon utskällning, mer "Hur fan vågade du köra om utan sikt", men det var ju för att jag inte trodde att du såg:D

Nog om det och väl mött på hoj:tummenupp

Vålkommen tillbaka :)
Hoppas man får se dig på lite träffar i sommar.

Det får vi ta o styra upp då helt enkelt jag är iaf mycket intresserad av att styra upp lite träffar i sommar vore trevligt.

Hoppas jag inte är ensam bara :)

Blir dock Japmeet i helgen för min del så blir inget denna helg men nästa vecka är jag nog på.

Någon mer sugen ?

Tack!

Verkar inte vara så jätte ofta folk åker längre... tyvärr..

Är det någon träff/ åkdag snart eller? :confused:

Det får vi ta o styra upp då helt enkelt jag är iaf mycket intresserad av att styra upp lite träffar i sommar vore trevligt.

Hoppas jag inte är ensam bara :)

Blir dock Japmeet i helgen för min del så blir inget denna helg men nästa vecka är jag nog på.

Någon mer sugen ?

Jag är alltid på!

Prova släng ut något i Officiella 19tråden ibland får man napp.. :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...