Därför är jag gammal:(

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Var ute en sväng på krogen..och jag har tydligen blivit gammal.Jag ser inte gammal ut men jag kan inte släppa loss längre.Står även och dreglar efter underbara 19 åriga tjejer !och det finns tamefan fullt av dom!!.När jag hör någon berätta sin ålder TEx 23..så blickar jag tillbaka och ångrar allt jag inte gjorde.

Ska Fylla 27 i mars! närmare döden än så här har jag inte varit förut.

Ska jag köpa villa?
Sälja hojen och sluta leva?
Testa att gå ut igen och hoppas detta bara var en engångskänsla?

Eller är det så här det är att bli gammal:(

//Besviken äldre man

twinner666 skrev:
Var ute en sväng på krogen..och jag har tydligen blivit gammal.Jag ser inte gammal ut men jag kan inte släppa loss längre.Står även och dreglar efter underbara 19 åriga tjejer !och det finns tamefan fullt av dom!!.När jag hör någon berätta sin ålder TEx 23..så blickar jag tillbaka och ångrar allt jag inte gjorde.

Ska Fylla 27 i mars! närmare döden än så här har jag inte varit förut.

Ska jag köpa villa?
Sälja hojen och sluta leva?
Testa att gå ut igen och hoppas detta bara var en engångskänsla?

Eller är det så här det är att bli gammal:(

//Besviken äldre man

Jag fyller 28 i mars o paniken har redan börjat. Tycker oxå synd om mig själv för att man inte är runt 18 år. Tjejerna när man själv var 18 ser ut som nunnor om man jämför med dagens flickor som går på krogen...... :huvet

Precis så är det.När man frågar nån om typ 27 är gammalt så säger dom att "nääää det är det ju inte"----
Men det vill man inte tro på...

man är ju en GUBBE!!!!

Tänk nu kära sporthojsåkare att dom flesta 19-20 åriga flickorna vill ha äldre män :mattias Alltså hade ni varit 19-20 själva så hade ni inte haft en chans, så det är bara att ta för sig :banana :banana :tuttar :tuttar
Har tom från en säker källa hört att i vissa "flick" gäng är det en slags tävling om vem som har den äldsta killen (inom rimliga gränser). Alltså ligger vi som är mellan 25-35 år riktigt bra till :fakta Så låt nu eran erfarenhet tala och ta för er :D

twinner666 skrev:
Ska Fylla 27 i mars!

Fyller 44 i Februari. Har röjarns kul! Speciellt på Tierps flygfält och på alla andra gaträjs (och även lagliga sådana på riktig bana då åxå feståss ;) ).

Man har så kul man gör sig. Räknar med att köra hoj i minst 30 år till, sen får det väl bli 320 rakt in i en bergvägg - dvs då man inte orkar sätta på sig hjälmen längre.

Fan mannen jag är 32 och jag kan lova att nu får man mer brudar än nånsin :) fast jag e ju upptagen. :)

//R

Skaffa dig kompis som vågar släppa loss lite så är det nog lättare.
Jag avskyr att gå ut med torrisar som inte vågar släppa loss o dansa lite. Finns det nåt tradigare än att stå o hänha vid baren o låtsas se cool ut? Man ser ju bara tråkig ut.
Dansade i 5 timmar en gång genomnykter(schaufför) och har nog aldrig svettats så mycket :D

Mavve skrev:
Skaffa dig kompis som vågar släppa loss lite så är det nog lättare.
Jag avskyr att gå ut med torrisar som inte vågar släppa loss o dansa lite. Finns det nåt tradigare än att stå o hänha vid baren o låtsas se cool ut? Man ser ju bara tråkig ut.
Dansade i 5 timmar en gång genomnykter(schaufför) och har nog aldrig svettats så mycket :D

Sluta jiddra, klart som fan att man ska stå och hänga i baren!
Dessutom ska man ha på sig skinnställsjackan, inte fan kan man dansa i den.

twinner666, känner du så vid 27 kan jag bara säga "det blir värre". Hurra! Nu känns det väl bättre?

håkanolssons inlägg var bland de roligaste ever.

Fick tipset att den perfekta tjejen skall vara halva en ålder plus 7år.....så då skall du ha en tjej som är 21... om du är 28:) alltså perfekt med brudarna du mött på krogen;)

Blue skrev:
Sluta jiddra, klart som fan att man ska stå och hänga i baren!
Dessutom ska man ha på sig skinnställsjackan, inte fan kan man dansa i den.

Hmmm, funkar Top Gunjackan i det fallet med?
Kanske pilotbrillorna med va? :va

URE the man....

37 Rockar fett.......
Har klarat av familjelivet.....
Har hus...
Har båge..(snart, precis sålt)
Har stålar.....
Har As Kul.....

Rockar - Åker hoj - Festar - Leker med grabben - Lirar Xbox....m.m.

(Fan det låter som en kontakt annons)

//Tiger

Det är värre för tjejer. :fakta Man inser att killar inte längre tittar på en. Och ser man en snygg kille, inser man till sin förskräckelse att man känner sig som en gammal kärring som glor. (Ja, jag är gift, men TITTA får man ;) )

Man kan (egentligen) inte klä sig som en 20-åring längre. Fast jag har nog inte fattat att jag är en blivande trebarnsmor.... Ser ut som en punkare i håret, kör o lämnar barnen på dagis på hojen, klär mig i kortkort och umgås med tonåringar... :hihi

Fast lite ung, måste jag ändå se ut: Har nämligen fått visa leg på Systembolaget tre gånger detta året!!!!

exiteme skrev:
Fast lite ung, måste jag ändå se ut: Har nämligen fått visa leg på Systembolaget tre gånger detta året!!!!

Man blir inte äldre än man gör sig brukar det ju heta........stämmer dock inte alltid...tyvärr

///M

Mingves skrev:
Fick tipset att den perfekta tjejen skall vara halva en ålder plus 7år.....så då skall du ha en tjej som är 21... om du är 28:) alltså perfekt med brudarna du mött på krogen;)

Hmmm, då ska jag ju ha en 18åring :va fast jag tycker ju att de är så fruktansvärt omogna. Ja, jag är jättemogen :rolleyes:

Fan, finns ju ingen rätt för mig :4skrika

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...