Därför är Doom III barnförbjudet (Nördvarning)

Doom 3 suger. Fick ju ta bort det efter en liten stund, man andvänder ju ficklampan mer än vapnen för det är så jävla mörkt i hela spelet.

Nee Half Life 2 får vi hoppas blir bättre.

Doom? Är inte det spelet från 90-talet som gick ut på att skjuta ner Hitler?

Skalman skrev:
Nej, det var Wolfenstein 3D, föregångaren till Doom :D
Ja... så var det :)

Är dock för fredlig och icke-våldsam av mig för att digga den typen av spel :cool:

Att mutilera varandra känns mest motbjudande.

OMG! E det apor eller människor som spelar?

Låter som en blandning mellan småflickor och livrädda schimpanser...e de seriösa tro? I så fall e det nårra riktiga :skrämd :tuttar

hahaah de va de roligaste på länge, killen i bakgrunden som gömmer sig bakom en kudde är inte så lite rädd.
:rofl :rofl

tock tock :kocko

Jag störde mig mer på doom3 som More skriver... Man får fan använda ficklampan mer än vapnen..

Jävla skitsida då! Jag hör bara ljud sen efter 10sekunder så släpper den bilden i 1½ sekund osv osv

More skrev:
Doom 3 suger. Fick ju ta bort det efter en liten stund, man andvänder ju ficklampan mer än vapnen för det är så jävla mörkt i hela spelet.

Nee Half Life 2 får vi hoppas blir bättre.

Doom SKA vara mörkt, det är inget TeleTubbies spel! Du ska bli rädd, du ska inte veta vad som finns i mörkret. Du har två val: dra fram flashlighten och se vad som finns där eller dra vapnet och hoppas det inte dyker ut en fuling.
För mörkt? Helvetet är nog inget trevligt ställe och knappast ljust.
Half Life 2 blir säkert roligt men Doom är och förblir kult.

:yoparty

Jorrd skrev:
Doom SKA vara mörkt, det är inget TeleTubbies spel! Du ska bli rädd, du ska inte veta vad som finns i mörkret. Du har två val: dra fram flashlighten och se vad som finns där eller dra vapnet och hoppas det inte dyker ut en fuling.
För mörkt? Helvetet är nog inget trevligt ställe och knappast ljust.
Half Life 2 blir säkert roligt men Doom är och förblir kult.

:yoparty

A men det är inte att man blir rädd, det suger bara att ficklampan andvänds mer än skjutvapnen. A men tycker man om att gå runt med en ficklampan så ska man absolut testa Doom 3. Vill jag bli rädd så spelar jag Silet Hill 3 och inget annat.

More skrev:
A men det är inte att man blir rädd, det suger bara att ficklampan andvänds mer än skjutvapnen. A men tycker man om att gå runt med en ficklampan så ska man absolut testa Doom 3. Vill jag bli rädd så spelar jag Silet Hill 3 och inget annat.

Testa då att skita i ficklampan och ströva in i dom mörka passagen me gevär i näven, du hoppar garanterat till när du har en fuling i ryggen.

*/ ?>
Back