Dämparinställningar, Performance Bike

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Är det någon som har tillgång till och kan skriva ner de dämparinställningar till GSXR-600 -01 som Performance Bike rekomenderar. De var med i ett nummer förra året (under våren, tror jag).

OM någon har samma för Gixxer 1000 så skulle jag bli kanonnöjd om han/hon kunde lägga upp dem eller maila mig dem!
Jag har en del PB tidningar men inte det nummret tyvärr!

Prova att göra din egen inställning i stället! Mycket bättre och inte speciellt svårt. Med nån annans inställning är risken stor att du får en cykel som blir jobbig att köra.

Dr Gixxer skrev:
OM någon har samma för Gixxer 1000 så skulle jag bli kanonnöjd om han/hon kunde lägga upp dem eller maila mig dem!
Jag har en del PB tidningar men inte det nummret tyvärr!

jag har gsxr 1000 set-upen ge mej din mailadress så fixar jag det.. / smetarn

Nr:18 skrev:
Prova att göra din egen inställning i stället! Mycket bättre och inte speciellt svårt. Med nån annans inställning är risken stor att du får en cykel som blir jobbig att köra.
Jo, det har du rätt i men vi är alla barn i början. Jag tror att det är bra att ha en vettig utgångspunkt. Originalinställningarna passade mig (min körförmåga snarare) mycket bra. Med dem och PB:s inställningar tror jag det blir betydligt lättare att experimentera än om jag famlar mer eller mindre i blindo.

smetarn skrev:
jag har gsxr 1000 set-upen ge mej din mailadress så fixar jag det.. / smetarn
Lägg upp dem här smetarn. Det finns säkert fler som är intresserade och det är bra om vi kan lägga upp ngn form av bibliotek här.

Bingo skrev:
Jo, det har du rätt i men vi är alla barn i början. Jag tror att det är bra att ha en vettig utgångspunkt. Originalinställningarna passade mig (min körförmåga snarare) mycket bra. Med dem och PB:s inställningar tror jag det blir betydligt lättare att experimentera än om jag famlar mer eller mindre i blindo.

Jag håller med, är inte så haj på hur man ställer in fram och bak utan tänkte börja med att testa PB:s exempel för att kanske sedan ändralite själv, bara man inte ändrar det till det sämre!

Tack på förhand för Setupen Smetarn :tummenupp :tummenupp

Bingo skrev:
Lägg upp dem här smetarn. Det finns säkert fler som är intresserade och det är bra om vi kan lägga upp ngn form av bibliotek här.

ok provar om dom får plats

Bifogat

• gsxr1000_1.jpg
    gsxr1000_1.jpg
    120.8 KB · Visningar: 580
gick ju fint fint det där..

Bifogat

• gsxr1000_2.jpg
    gsxr1000_2.jpg
    122 KB · Visningar: 567
har tl1000r set upen också.. gjorde susen på min tlr, men dom e för stora ,så är det nån som vill ha dom så är det bara slänga upp mail adressen

smetarn skrev:
har tl1000r set upen också.. gjorde susen på min tlr, men dom e för stora ,så är det nån som vill ha dom så är det bara slänga upp mail adressen

Tjenare!! jag skulle villa ha den om de går bra. Du kan mejla den på heggen@fuelmedia.org. Tack på för hand... :tummenupp

För er som inte läst den tidigare, så kan jag varmt rekomendera att köpa Performance Bikes, då de innehåller mycket av denna varan :bow

Micke skrev:
Du råkar inte ha en set-up för R1 oxå?

ställde in min R1:a efter PB:s set -up ska bara se till och scanna in den.. ska försöka se till och styra upp det i morn , när man inte är på fyllan och villan.......

smetarn skrev:
ställde in min R1:a efter PB:s set -up ska bara se till och scanna in den.. ska försöka se till och styra upp det i morn , när man inte är på fyllan och villan.......
Det låter fint, själv har man precis kommit hem efter en hård kväll... :1pajas

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...