Däcktest

martin77

Medlem
Gick med
5 Oct 2005
Hoj
såld men letar ny som bäst...
Någon som sitter inne på en eller flera bra länkar med tester på mc däck?

Och ja jag har provat att söka på forumet men funktionen verkar ligga nere.:confused:

martin77 skrev:
2606779 Någon som sitter inne på en eller flera bra länkar med tester på mc däck?

Och ja jag har provat att söka på forumet men funktionen verkar ligga nere.:confused:

Har massa tidningar med däckstester...
Det sammanfattande intrycket är att de aldrig kan komma till samma slutsats! :skrämd

Så: Vad ska du ha däcken till? Bara banåka? Blandat ban/gat, eller bara gatåka?

Dr.Bike skrev:
2606803 Har massa tidningar med däckstester...
Det sammanfattande intrycket är att de aldrig kan komma till samma slutsats! :skrämd

Så: Vad ska du ha däcken till? Bara banåka? Blandat ban/gat, eller bara gatåka?

Blir nog bara gatåka. Har kört på Bridgestone i sommar. Lutar åt det igen. Men kan ju va bra och kolla runt lite:)

martin77 skrev:
2606854 Blir nog bara gatåka. Har kört på Bridgestone i sommar. Lutar åt det igen. Men kan ju va bra och kolla runt lite:)

Det ska man alltid göra!
Som du ser uppe till vänster, så öppnar snart Roller däckshop!
Om jag känner den mannen rätt så blir det najsa priser, så mitt tips: spring inte och köp nåt förhastat innan sajten kommer upp! :tummenupp

Dr.Bike skrev:
2606949 Det ska man alltid göra!
Som du ser uppe till vänster, så öppnar snart Roller däckshop!
Om jag känner den mannen rätt så blir det najsa priser, så mitt tips: spring inte och köp nåt förhastat innan sajten kommer upp! :tummenupp

Ja det blir ju till att vänta då. Känns lite meningslöst att handla nya däck i november i vilket fall:hihi

Tackar för tippset:Bugar

Säljer ett par nya Pirelli Dragon Evo för 2300:- paret om man vill ha 120 och 180 dimension. Tillverkade v31 2005 till v28 2006 beroende på dimension. Bara att PM:a. Kika i mitt garage. :-)
Dessa däck fick bra i testet. Det var dock Supercorsa som testades vilket är Dragon EVO:s bandäck. De Dragon Evo jag säljer är som vanliga Pirelli Diablo. D.v.s 80% gata och 20% bana.

Back