Däcksbrännarställe i Uppsala (behöver snabbt svar)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Det blir idag som jag ska lämna in hojen på däcksbyte och fälglackering. Då blir det lite brådskande med att göra slut på däcket.
Har ni några bra tips på ett riktigt fint fotoställe som man kan göra detta?

Om ca 2 timmar åker jag ut och fotograferar :tummenupp

Kryptonit skrev:
Det blir idag som jag ska lämna in hojen på däcksbyte och fälglackering. Då blir det lite brådskande med att göra slut på däcket.
Har ni några bra tips på ett riktigt fint fotoställe som man kan göra detta?

Om ca 2 timmar åker jag ut och fotograferar :tummenupp

Utanför Entrén på A-däck !!!!!

På raksträckan vid Kungsängen ner mot Vindbron. Väldigt avskilt och lugnt och bara enstaka fågelskådare som ser sura ut när man leker av sig :)

Naturskyddsområde för Kungsängsliljan också, har jag för mig, men inte uppe på vägen...

Last edited:
Eeeh jag har " hört" *host* att ut mot postsorteringen/pharmacia är det rätt fridfullt/bilfritt, en busshållsplats men det är lugnt där.

Lycka till..

Nalken skrev:
Eeeh jag har " hört" *host* att ut mot postsorteringen/pharmacia är det rätt fridfullt/bilfritt, en busshållsplats men det är lugnt där.

Lycka till..

Tänk, där har jag också hört att det ska gå att öva rullande börnisar...

Jag tycker att du ska komma och bööörna utanför slakteriet så att jag får nåt kul här idag!

Du kan komma o burna hos mig.

Om du gör en riktig rökridå...
så är brandkårn` här inom 10min :fakta

Been there.... done that....

Hann bara läsa WestW, TomK och Taz förslag innan jag besgav mig ut...
Eftersom jag inte skulle lämna in den på A-däck gick WestW's förslag bort. TomK's verkade vettigt, fast jag vet inte riktigt var det var (alltid vilse).
Taz förslag... tja :rolleyes:

Det blev ute vid Uppsala-Näs som händelsen ägde rum...
Bilder kommer ikväll :tummenupp

Tackar late_again som skötte fotograferandet :tummenupp

Taz skrev:
Erkänn, det hade varit lite spännande ändå... ;)

//D

Det hade varit riktigt fint med sådana bilder.. Men att knäppa kort där mitt på dagen är lite för galet, även för mig :crash

Det ska ni inte alls :fakta

Ni får hålla er tills på måndag vid Rörken eller så... Jag ska ju knäppa kort på sånt :rock

Edit: Ni får burna på lördag.. bara det sker i Uppsalaområdet och ni säger till mig först. ;)

013.jpg

Hee he :D

Så såg mitt bakdäck ut INNAN jag börnade slut på det :D
Hur det såg ut efteråt ska vi inte tala om :tummenupp

Kryptonit skrev:
Det ska ni inte alls :fakta

Ni får hålla er tills på måndag vid Rörken eller så... Jag ska ju knäppa kort på sånt :rock

Edit: Ni får burna på lördag.. bara det sker i Uppsalaområdet och ni säger till mig först. ;)
INGET BURNANDE PÅ RÖRKEN!
Resulterar omedelbart i varning och två varningar är allt man får..

Back