cyclemall.net

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
någon som har handlat därifrån?? verkar hålla fina priser i allafall, några exempel till gsxr 1000 01-02
bubbelruta mörkt 510skr
acraslipon 3200skr helsystem 6500skr
aluslipon av mer okänt märke 1870skr
pc3 usb 2180skr
bakdäck battlax bt 010 1000skr

Jag känner Frank personligen... han ger mig bra deals. Om du vill kan jag kanske köpa allting åt dig, han skickar till mig. Fast se upp för att det kan komma o tullas... Jag ska snart köpa Velocity Stacks o kanske diverse andra smågrejer från honom.

nej tyvärr inte micke. Det fanns ju en anledning till att jag kunda totalkrascha min 02 R1a och dagen efter kunna köra hojen igen i bra skick... allt där är billigare, lätt halva priset ofta. Fattar inte varför Sverige o Europa i sig ska vara så dyra på delar. Jag antar det har o göra med antalet sålda delar, jämnfört med USA då. men fuck... när de vill ha dubbla priset på allt så förlorar ju Sverige på det. Menar, vi söker köpa delar från utlandet hellre än ifrån Sverige. Om vi bara hade billiga priser här skulle man ju int eha tanken på att köpa från USA m.fl länder.

Nu ska jag dock ner o köpa Alpinestar boots o ryggskydd. hoppas inte plånkan kommer spy galla bara... eller VISA kortet. :D

Swedie skrev:
Jag känner Frank personligen... han ger mig bra deals. Om du vill kan jag kanske köpa allting åt dig, han skickar till mig. Fast se upp för att det kan komma o tullas... Jag ska snart köpa Velocity Stacks o kanske diverse andra smågrejer från honom.

funderar på om jag ska beställa ett power commander med dig, hur långt borta är din beställning??

JC motors? där har jag varit oxå om det ligger i Los Angeles. De har ett rätt saft lager av använda delar...

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!