Cruising i Ystad ikväll ?

det e raggar träff, brukar vara mycket folk och många pumor

Vi är tre hojar som tänkte lägga en repa längs österlen, och det brukar alltid dyka upp lite hojar när det är crusing kväll. Om inte annat finns det lite "ladies" att titta på i detta fina vädret ! Så om det är fler som ska ner åt det hållet kan man ju samla ihop ett gäng och dra en repa längs sydkusten !

Vi är tre hojar som tänkte lägga en repa längs österlen, och det brukar alltid dyka upp lite hojar när det är crusing kväll. Om inte annat finns det lite "ladies" att titta på i detta fina vädret ! Så om det är fler som ska ner åt det hållet kan man ju samla ihop ett gäng och dra en repa längs sydkusten !

vi e 3 oxå jag på min och en grön ninja och en r6 blir äta på kingan sen kusten till simman sen tillbax tror att jackten öppnat oxå så e väll där med

vi e 3 oxå jag på min och en grön ninja och en r6 blir äta på kingan sen kusten till simman sen tillbax tror att jackten öppnat oxå så e väll där med

Vi är fyra stycken nu. Vi har bestämt att alla som är intresserade att köra en sväng ihop mot simmrishamn och det hållet att vi samlas vid (E65) Statiol/MacDonalds vid infarten till Ystad.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman