Cruisa,Äta korv,ljuga,umgås ikväll 5/8-06 ?

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Ja är det ngn som ska ut o rulla i kväll?

Åker ju till Örebro o hämtar tusenkubikaren nu strax..tänkte kanske inviga stada med lite wheelies med mina hojbröder? ;) (måste lära mig först iofs..men d löser sig..hehe)

Vore kul om vi kunde sprätta runt lite inom stadens gränser

Ajja..fundera iaf...men ta inte nå bira bara för att vädret e gott :tummenupp

6.jpg

korv.JPG

wheelie_blur.JPG

Jaså du men igår va ju jag,gumman och polarn ute då smög du ju bara förbi... Såg dig några gånger :squid Finns risk för sprit ikväll :dricka

Tomasol skrev:
2352300 Jaså du men igår va ju jag,gumman och polarn ute då smög du ju bara förbi... Såg dig några gånger :squid Finns risk för sprit ikväll :dricka

Menar du mig?

Var det nån som skulle åka lite i kväll????

jag och RedEye ska ta en sväng alltid kul med nån fler typ vid 9 tiden vid mc-parkeringen?

kollar tråden inann ja åker

Last edited:
sedda skrev:
2352953 Var det nån som skulle åka lite i kväll????

jag och RedEye ska ta en sväng alltid kul med nån fler typ vid 7 tiden kanske?

kollar tråden inann ja åker

jag kan tyvärr inte henka på. har inga pengar till bensin. men jag kanske ska in till stan ändå:hej fast då med bil. ser ni en ungdom med en bomber tröja på sig som vinkar som fan så är det lilla jag :hej

Vart en snabbis med nya fighter hojjen :)

Wheelie på gaspådrag på 3:an...d var lite annorlunda ;)

Tomasol skrev:
2352300 Jaså du men igår va ju jag,gumman och polarn ute då smög du ju bara förbi... Såg dig några gånger :squid Finns risk för sprit ikväll :dricka

Ahh var ba o småsmygde lite..försökte köra upp sista soppan innan försäljning ;) :tuttar

Last edited:
ZtreetFajter skrev:
2353457 Vart en snabbis med nya fighter hojjen :)

såg dig å dalan på mc donalds tänkte gå ut å snacka men höll precis på å beställa en bic mac & CO så när jag var på väg ut så åkte ni

men din ny hoj såg tiktigt cool ut :yoparty

nästa gång ska jag vara snabbare ut :)

sedda skrev:
2353588
ZtreetFajter skrev:
2353457 Vart en snabbis med nya fighter hojjen :)

såg dig å dalan på mc donalds tänkte gå ut å snacka men höll precis på å beställa en bic mac & CO så när jag var på väg ut så åkte ni

men din ny hoj såg tiktigt cool ut :yoparty

nästa gång ska jag vara snabbare ut :)

Jo vi såg ni skulle käka..sen skulle vi hem bägge 2 så vi drog nån repa o hojjade lite :)

Får se om man tar sig ut o kör in sig på biken idag..:)

Blir det lite åkning ikväll kanske?
Måste lära mig hojen litegrann, och det blir liksom roligare när man har nån med sig :)

Vilka två var det jag (försökte) hängde på från Shell mot oljehamnen?
Var tvungen att vika av där då jag skulle möta upp Jonas.

fan va kul det va inne i stan i går. ni körde ju som galningar :tummenupp.
ska ni in till stan nästa helg ochså ??? då kommer jag in med mitt lik ochså:yoparty

Ingen som ska åka ikväll? Jag åker in och snurrar litegrann, tar väl en sväng runt Nolby-Matfors om nån ska med.

Dalan skrev:
2354327 Blir det lite åkning ikväll kanske?
Måste lära mig hojen litegrann, och det blir liksom roligare när man har nån med sig :)

Vilka två var det jag (försökte) hängde på från Shell mot oljehamnen?
Var tvungen att vika av där då jag skulle möta upp Jonas.

Det var Sedda och undertecknad. :yoparty Haha.. jag blev så till mig att du hakade på så jag fick kärringstopp vid rödljuset vid macdonalds. Fick liksom jämka ut det med att köra på slangen därifrån. :rolleyes:

RedEye skrev:
2354818 Det var Sedda och undertecknad. :yoparty Haha.. jag blev så till mig att du hakade på så jag fick kärringstopp vid rödljuset vid macdonalds. Fick liksom jämka ut det med att köra på slangen därifrån. :rolleyes:

jag såg när du fick kärringstoppet. några av mina kompisar som såg det började skratta men dom vart helt stum när du och Sedda drog upp hojarna på bakhjulet. respekt :yoparty

RedEye skrev:
2354818 Det var Sedda och undertecknad. :yoparty Haha.. jag blev så till mig att du hakade på så jag fick kärringstopp vid rödljuset vid macdonalds. Fick liksom jämka ut det med att köra på slangen därifrån. :rolleyes:

Haha, ja, jag undrade vad ni höll på med när ni tog så lång tid att komma från rödljuset :) Kände mig som en liten flicka när jag inte kunde vara lika tuff som de stora grabbarna och åka på bakhjulet :)

Dalan skrev:
2355064 Haha, ja, jag undrade vad ni höll på med när ni tog så lång tid att komma från rödljuset :) Kände mig som en liten flicka när jag inte kunde vara lika tuff som de stora grabbarna och åka på bakhjulet :)

Som en flicka *fniss* ;)...d kommer snart bubbas :yoparty

ZtreetFajter skrev:
2354505 Bild? :)

kommer här då..

Ser cool ut jonas :yoparty ja ni barnlösa ungkarlsinglar har det bra ni ... vara ute och åka varenda kväll :pannkyss får se om vi kan snickra ihop ett åk nån dag här eller så får det bli onsdagskörningen :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti