Crosskörning söndag 6 dec

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
I morgon, söndag 6 dec, ska vi ut och köra lite grusmoppe. Om det finns folk som är sugna på att hänga på så är alla varmt välkomna!

Ta med en termos med kaffe/varm choklad och nån macka att förtära. Vi är ett par stycken som ska ut.

Banan som var planerad var Ilstorp men den är stängd pga vattenskada. Men vi kolla lite andra alternativ och i värsta fall så får det bli lite grusåka outlaw.

Mötesplats: Lidl parkering i Arlöv
Tid: 12.15

Möjligtvis kör vi till revinge och busar. :tummenupp

Last edited:
skanör blev ganska sönderkörd idag
körde hem efter halva dagen pga den var svårkörd o jobbig

Ett tips, 12.30 är på tok för sent den här årstiden...om ni hade tänkt hinna köra något...

Folk skall få ur tummen, det skall lastas av, det skall bytas om, etc...timmarna går fortare när man är ute på geggmoppen har jag märkt... :D

Ett tips, 12.30 är på tok för sent den här årstiden...om ni hade tänkt hinna köra något...

Folk skall få ur tummen, det skall lastas av, det skall bytas om, etc...timmarna går fortare när man är ute på geggmoppen har jag märkt... :D

vi kan inte tidigare. så länge det är ljust så är det lugnt. blir inte mörkt förräns 16. ingen av oss har kört cross/kört på väldigt länge så detta är mer bara för att komma igång. :)

vi kör 12.30, är inte folk på plats då så får dom ringa o komma dit vi är. :tummenupp

Tack! Såg i deras gästbok att banan är öppen. :tummenupp

Den är nog alltid öppen på utsatta tider oavsett skick så ring och fråga hur blöt den är och om det finns några drägliga sektioner på banan.

skanör blev ganska sönderkörd idag
körde hem efter halva dagen pga den var svårkörd o jobbig

Är hela banan skit eller? Provapågänget kan ju med fördel hålla sig till en liten sektion av banan.

Last edited:
Lastad & klar på fm, c ya att Lidl 12.15 unsharp :yoparty

Arlöv/Burlöv????

Japp laddar kamerabatterierna as we speak... *detta kommer att göra ont länge*

Har vi tur blir det bildbevis på markkänningarna, och vi alla får ta del av smärtan. :hihi

Åk fortare, knip med knäna, upp med blicken, är det mjukt/spårigt/geggigt - vikten bak, mer gas. :D Kör över eländet, inte genom :D :D :D

Har vi tur blir det bildbevis på markkänningarna, och vi alla får ta del av smärtan. :hihi

Åk fortare, knip med knäna, upp med blicken, är det mjukt/spårigt/geggigt - vikten bak, mer gas. :D Kör över eländet, inte genom :D :D :D
Jag kommer att ynka mig i flera dagar...

vissa delar av banan var ganska torra o bra medan andra
delar var riktigt blöta (lervälling)
Den är nog alltid öppen på utsatta tider oavsett skick så ring och fråga hur blöt den är och om det finns några drägliga sektioner på banan.

Är hela banan skit eller? Provapågänget kan ju med fördel hålla sig till en liten sektion av banan.

Jag vill följa med och skratta åt micke!! Men är inte säker på att jag kan :gnissla Om jag kan så hör jag av mig :)

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa va roliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt jag har haft!!! Ni som aldrig provat köra cross, ni har MISSATTTTT NÅGOT!

Tyvärr så blev det varken film eller foto då det bara var jag o micke o vi körde hela tiden, förtom då vi va tvugna att kicka min moppe. :D:D OCH då ja tappa bort min växelspak! :rofl :hihi :rofl

Såå e d någon som vet var fan i helvete man får tag på reservdelar till gasgas så let me know, FORT! måste fixa skiten i veckan! :D

har inte ramlat en enda gång, bara så ni vet! :arsele:D

Så, nu har man kört cross, det var roligt som fan. :tummenupp

Vi körde på revingeheden, lagom geggigt och lagom guppigt. Hornen växer jävlgt snabbt.

Tack Tjockis för en riktigt bra dag. :krama

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back