Ziip59
Kollar så att allt går rätt till
- Gick med
- 7 Jul 2006
- Hoj
- Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag tänkte hitta en cross till min tjejs 5,5-åring. Det börjar osa katt nu när han börjat med fotboll, lyssnar på Erik Saade och köper Zlatanbilder och fotbollskort och sån dynga. Måste få pågen på rätt köl känner jag. 
Nu är min fråga till er som har kottar, vad köper man? Tänkte börja med nåt gammalt skit (ej kinaskrot) som han kan få bolma runt i tjejens hästhage med till att börja med och känna sig för. Budget för det ca 3-3500 spänn. Sedan lite skydd och prylar förstås utöver det.
Tips om vad som funkar tages tacksamt emot, och har ni nån vettig knarr till salu i norra skånetrakten så kan det kanske bli affär.

Nu är min fråga till er som har kottar, vad köper man? Tänkte börja med nåt gammalt skit (ej kinaskrot) som han kan få bolma runt i tjejens hästhage med till att börja med och känna sig för. Budget för det ca 3-3500 spänn. Sedan lite skydd och prylar förstås utöver det.
Tips om vad som funkar tages tacksamt emot, och har ni nån vettig knarr till salu i norra skånetrakten så kan det kanske bli affär.