Cross på landsväg

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
MT09 -17
:pannkyss HEJ,har ngn en instruktionsbok till HONDA nx250 på svenska -92.Jag undrar även om den har H¤-lampa eller om det är ngt gammalt junk som sitter där? Kanske går att bygga om till xenon?:tuttar :tuttar :tuttar hälsn holm44`s brorsa:D :D

Varför blir du upprörd över att han tycker att det är en dålig topic? Då jag inte häller förstår vad den har med att du söker en instruktionsbok att göra...

Tror han menar att det kanske blir lättare för dig att få fram en instruktionsbok om du har en topic med att du vill ha en instruktionsbok...

Man får väl inte häller framföra en cross på landsväg?

Trodde att tråden skulle vara om att någon ville lv- regga en cross...

Varför blir du upprörd över att han tycker att det är en dålig topic? Då jag inte häller förstår vad den har med att du söker en instruktionsbok att göra...

Tror han menar att det kanske blir lättare för dig att få fram en instruktionsbok om du har en topic med att du vill ha en instruktionsbok...

Man får väl inte häller framföra en cross på landsväg?

Trodde att tråden skulle vara om att någon ville lv- regga en cross...
Honda NX250 är inte ens en cross. Det är en lite mindre variant av Dominator 650. Och som sagt var så har topicen inte det minsta att göra med var inlägget handlade om.

Eller för att återvända till vad tråden handlar om: Jag skulle gissa på att det är en H4-lampa på de där. Det kanske går att bygga om till xenon-lyse. Men att slänga ut de tusenlapparna på en så gammal hoj vore bara att kasta pengarna i sjön.

han vill nog bygga om hojen så den går att lv-regga, därav instruktionsboken.

Men Mr.Q har rätt att han borde ändra till en mer passande topic...

han vill nog bygga om hojen så den går att lv-regga, därav instruktionsboken.

Men Mr.Q har rätt att han borde ändra till en mer passande topic...

Nej, den är redan LV reggad.
Han vill ha instruktionsbok i syfte att utröna lamptyp.
Han är fullständigt okapabel att skapa en vettig rubrik OCH fråga och har dessutom den dysfunktionella egenheten att ha dålig attityd..LYCKA TILL

hahaha... du tar fanimej priset.....

suck

Nej, den är redan LV reggad.
Han vill ha instruktionsbok i syfte att utröna lamptyp.
Han är fullständigt okapabel att skapa en vettig rubrik OCH fråga och har dessutom den dysfunktionella egenheten att ha dålig attityd..LYCKA TILL

jag tycks ha rört om i grytan ordentligt! ville bara höra om någon hade några upplysningar om nämnda hoj , som redan är reggad.Brorsan tycker bara att lyset är kass.Jag har hittat vettiga manuals på internet:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar FÖRLÅT;FÖRLÅT,FÖRLÅT,FÖRLÅT,FÖRLÅT,FÖRLÅT alla är ju inte perfekta.......

holm44

jag tycks ha rört om i grytan ordentligt! ville bara höra om någon hade några upplysningar om nämnda hoj , som redan är reggad.Brorsan tycker bara att lyset är kass.Jag har hittat vettiga manuals på internet:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar FÖRLÅT;FÖRLÅT,FÖRLÅT,FÖRLÅT,FÖRLÅT,FÖRLÅT alla är ju inte perfekta.......

holm44

folk har tydligen inte fått pippa på länge alt åkt hoj på evigheter så paragraryttarna tar alla chanser dom får att hugga på ngt..:tummenupp

holm44

Så vad var det för lamp-typ? Kan tipsa om att det finns sjukt billiga xenonsatser på Ebay

holm44

Du har väl inte skrivit nåt, utan brorsan eller?

Be honom att be om ursäkt istället:mad:

:D

:confused:

vadan denna kraftiga reaktion...?jag frågar bara efter ngn gammal instr.bok,och dig har jag överhuvudtaget ej frågat...:mad:

VÄNLIGA HÄLSNINGAR holm44 (hojkort sen 1960):arsele

många sursnasar här så du vet.....

Ut och sup gott folk, julen är inte över!!! För visst är det sånt man ska pyssla med under julen...annars har jag missförstått hela kalaset

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...