"Cracka" SonyEricsson K700i ?!

Sajmon

Bulist
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
28" Yosemite "Wapama" by Biltema samt V70
Tanten min köpte i förra veckan en sprillans K700i från Vodafone (abonnemangspremie) som är "spärrad" och inte lirar MP3:or som ringsignaler. Det står en massa blaj om upphovsrätt och skit i manualen. Bagatellartat problem kanske men man tycker ju att sånt bör funka ändå. Man kan ju lira in egna låtar med guran eller nåt... :rolleyes:

Saken är att detta funkar på min K700 som är ca 6 mån gammal vilket jag antar beror på äldre programvara. Finns det möjligen nåt trick som låser upp detta? Börjar bli ganska trött på standardsignalerna som följer med...

Sen är det mesta fyllt med Vodafone-skit så menyerna som jag är van vid är bara att glömma. Svårt att lära tjejen också när det står Vodafone Live och blaj vart fan man än trycker. :mad:

Sajmon skrev:
Tanten min köpte i förra veckan en sprillans K700i från Vodafone (abonnemangspremie) som är "spärrad" och inte lirar MP3:or som ringsignaler. Det står en massa blaj om upphovsrätt och skit i manualen. Bagatellartat problem kanske men man tycker ju att sånt bör funka ändå. Man kan ju lira in egna låtar med guran eller nåt... :rolleyes:

Saken är att detta funkar på min K700 som är ca 6 mån gammal vilket jag antar beror på äldre programvara. Finns det möjligen nåt trick som låser upp detta? Börjar bli ganska trött på standardsignalerna som följer med...

Sen är det mesta fyllt med Vodafone-skit så menyerna som jag är van vid är bara att glömma. Svårt att lära tjejen också när det står Vodafone Live och blaj vart fan man än trycker. :mad:

Kan funka att använda drmpackager, verkar skilja lite på mjukvarorna i telefonen dock. Jag kan inte använda en ren mp3-fil, men lägger jag till ett kopieringsskydd (Vilket DRM Packager gör) så fungerar det utmärkt. Polaren sa att det inte funkar för honom, men han kan ha gjort fel.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti