Visst, vi kände till att det fanns en avknoppning till Radical Riders som nu regerar självständingt och kallar sig Radical Touring (dom som vill men inte kan).
Nu har vi på redaktionen lyckats få tag i material som förstärker de tidigare intryck som en Radical Touring medlem ska förmedla.
Här på bilden ser vi t.ex. Corben Dallas som genom överansträngade touring lyckas köra slut på besinen.
Som försvar hörde man något i stil med "Jag hade vridit om till reserven redan från början så jag kunde köra längre..."
hahaha corben välkommen till klubben, de var någon tönt som hade slått om min till reserv när den stått ute på natten o jag tänkte inte på o titta på de när jag sen var ute o körde me roger o gurre + några till, så soppatorsken var ett faktum, men de gick bra tur man har shyssta polare
hahaha corben välkommen till klubben, de var någon tönt som hade slått om min till reserv när den stått ute på natten o jag tänkte inte på o titta på de när jag sen var ute o körde me roger o gurre + några till, så soppatorsken var ett faktum, men de gick bra tur man har shyssta polare