Corben och Radical Touring

metallgutten

ganska okej
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR 1300
Visst, vi kände till att det fanns en avknoppning till Radical Riders som nu regerar självständingt och kallar sig Radical Touring (dom som vill men inte kan).

Nu har vi på redaktionen lyckats få tag i material som förstärker de tidigare intryck som en Radical Touring medlem ska förmedla.

Här på bilden ser vi t.ex. Corben Dallas som genom överansträngade touring lyckas köra slut på besinen.

Som försvar hörde man något i stil med "Jag hade vridit om till reserven redan från början så jag kunde köra längre..."

:bow

Bifogat

• corben_tankar.jpg
    corben_tankar.jpg
    77.9 KB · Visningar: 174
efter corbens superglada min så undrar jag vad den gröna dunken innehåller och vem det är till han eller mcn :öl

Tja, vad kan man säga. Hyggligt orutinerat är väl ordvalet. Men men, så kan det gå ibland när man inte har touringbensinvarningslampa...

Alex, klart som fan man är glad. Det är långt att gå från Knutstorp...

Dock är det skumt, för soppan har alltid räckt innan, så det måste ju innebära att jag kört fort-(are än dom andra gångerna iallafall...) :)

hahaha corben välkommen till klubben, de var någon tönt som hade slått om min till reserv när den stått ute på natten o jag tänkte inte på o titta på de när jag sen var ute o körde me roger o gurre + några till, så soppatorsken var ett faktum, men de gick bra :) tur man har shyssta polare

cbr_micke skrev:
hahaha corben välkommen till klubben, de var någon tönt som hade slått om min till reserv när den stått ute på natten o jag tänkte inte på o titta på de när jag sen var ute o körde me roger o gurre + några till, så soppatorsken var ett faktum, men de gick bra :) tur man har shyssta polare

Den enda tönt jag har att skylla på är mig själv. Ifs en stor en men ändå... :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...