Copchase i Borås

Hård

Retro-sportis
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
YZF 600
Satt vid datorn och slölyssnade på polisradion igår kväll.
Helvete vilket pådrag det blev efter en stackars ensam MC! :)

Det var minst 3-4 bilar efter, de var yra som höns, när han snurrade upp dem! :yoparty

Till dig som körde kan jag säga att de tappade bort dig på Hulta.
De har dessutom ingenting på dig, för de hade ett reg.nr som visade sig gå till en XC 90. I efterhand gissade de sig fram till ett nr. på en hoj som hör hemma strax utanför stan (där du var ute o vände, ungefär...).

Men de har som sagt ingen aning om det stämmer eller inte. De gissade dessutom att det var sonen till ägaren som var ute och körde.
Det lät som de skulle göra ett besök på adressen efteråt. Hoppas de har anklagat dig för nåt i så fall, för det lär väl gå som förtal. ;)

Dock har de väl en känsla om var den hör hemma och kanske håller lite koll hädanefter. Kan ju vara bra o veta om man fläskar på lite.

Dessutom - igår när jag åkte hem från jobbet, så stod det en snubbe o viftade som fan vid sjö-kåken med eget båthus vid viadukten, efter Hultafors. Han verkade nöjd med att min hoj lät coolare än vad hans lyxbilar gör, så jag drog på lite till... :hihi

Så det kanske är läge att ta det lite svalt utåt där... :)

Hahha... Det var nåt snille i en av sheriffbilarna som beskrev hojen som "nåt utan jättekåpor. Troligen en Suzuki Monster" :7peta
Underligt också eftersom det regnummer de lottade fram a'la Keno var på en R-hoj. :va

Hård skrev:
2328518 Satt vid datorn och slölyssnade på polisradion igår kväll.

Det var minst 3-4 bilar efter, de var yra som höns, när han snurrade upp dem! :yoparty

De har dessutom ingenting på dig, för de hade ett reg.nr som visade sig gå till en XC 90. I efterhand gissade de sig fram till ett nr. på en hoj som hör hemma strax utanför stan (där du var ute o vände, ungefär...).

Men de har som sagt ingen aning om det stämmer eller inte. De gissade dessutom att det var sonen till ägaren som var ute och körde.
Det lät som de skulle göra ett besök på adressen efteråt. Hoppas de har anklagat dig för nåt i så fall, för det lär väl gå som förtal. ;)

Dock har de väl en känsla om var den hör hemma och kanske håller lite koll hädanefter. Kan ju vara bra o veta om man fläskar på lite.

Dessutom - igår när jag åkte hem från jobbet, så stod det en snubbe o viftade som fan vid sjö-kåken med eget båthus vid viadukten, efter Hultafors. Han verkade nöjd med att min hoj lät coolare än vad hans lyxbilar gör, så jag drog på lite till... :hihi

:D :yoparty

NOFEAR25 skrev:

:rofl

När kan vi förvänta oss att filmen kommer ut? Tänker på den andra tråden HÄR

Du verkar ju ha känslan för det iaf :yoparty (Om det nu var du...men det kan det väl inte ha varit :rolleyes: )

Socrates skrev:
2331734 :rofl

När kan vi förvänta oss att filmen kommer ut? Tänker på den andra tråden HÄR

Du verkar ju ha känslan för det iaf :yoparty (Om det nu var du...men det kan det väl inte ha varit :rolleyes: )

Nej du det var inte jag denna gång men alltid lika roligt när någon vissat harry:arsele

Hård skrev:
2328518 Satt vid datorn och slölyssnade på polisradion igår kväll.

Vem kan det ha varit..:hihi

NOFEAR25 skrev:
2354234 :yoparty kommer snart ett :fakta på posten:D

Tveksamt eftersom dom uppenbarligen gissade sej till reg. numret. Men det är bara att vänta och se. Förresten, vad skulle det stå i brevet? En kallelse till förhör?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra