...är den lika dålig som min tjej säger? Hon hade slutprov idag, alltså en jury satt o bedömde smak,utseeende m.m. på drinkar samt ställde frågor. Under tillberedningen av en av hennes drinkar går han(jurymedlemmen, det var bara en) ut för att hämta papper. När han kommer tillbaka är tjejen klar med drinken. På pappret sedan får hon en 3:a på förberedningen (som han inte ens såg) och 5
r på resten. En av klasskamraterna blandade fel drink, hällde i citronjuice plus nått annat, när det inte skulle vara det och fick 5:a på allt.
Det finns en till bartender skola i gbg och nu i efterhand har hon fått reda på att den har mkt bättre ryckte. Hon tog kursen mest för att få bar-jobb under hennes framtida studier...
Efter ett av vecko proven började hela hennes klass frågeställa provet och dess upplägg, tex, att han tagit med sådant de inte läst på m.m. Då gick läraren ut....
mkt lurendrejeri men hon har sitt diplom. Hon ska praktisera hos min bror som e bar chef å jääävlar vilket bra betyg hon ska få!!!!

Det finns en till bartender skola i gbg och nu i efterhand har hon fått reda på att den har mkt bättre ryckte. Hon tog kursen mest för att få bar-jobb under hennes framtida studier...
Efter ett av vecko proven började hela hennes klass frågeställa provet och dess upplägg, tex, att han tagit med sådant de inte läst på m.m. Då gick läraren ut....
mkt lurendrejeri men hon har sitt diplom. Hon ska praktisera hos min bror som e bar chef å jääävlar vilket bra betyg hon ska få!!!!