Avanti
slingshot.cc
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Han var med uppe i toppen i något enstaka race förra året men hade inte mycket att hämta mot de andra, tyvärr.Akilles skrev:Vad drömde du sen?![]()
![]()
sandstream skrev:Han var med uppe i toppen i något enstaka race förra året men hade inte mycket att hämta mot de andra, tyvärr.
Hoppas de får bättre fart på nya 06:an![]()
Chris Ash skrev:Sen är nog Chris Walker årtusendets mest överskattade förare. Britterna verkar tro han är Rossi....
sandstream skrev:Han var med uppe i toppen i något enstaka race förra året men hade inte mycket att hämta mot de andra, tyvärr.
Hoppas de får bättre fart på nya 06:an![]()
De är roliga de där britterna. Jag tycker Motorcycle Racer är en strålande tidning men ibland blir man lite generad som tex den gången de skulle lista de 50 bästa Roadracingförarna i historien.Chris Ash skrev:Sen är nog Chris Walker årtusendets mest överskattade förare. Britterna verkar tro han är Rossi....

Steny skrev:du måste ha legat under en sten när han åkte rizla suzuki! grym förare.

Du menar väl Cresent Suzuki?Steny skrev:du måste ha legat under en sten när han åkte rizla suzuki! grym förare.
Steny skrev:du måste ha legat under en sten när han åkte rizla suzuki! grym förare.

Det är aprilnumret men jag tror inte det är ett skämt.Chris Ash skrev:Haha men visst är det ett skämt?! Det måste varit aprilnumret...
Max Biaggi och Wayne Gardner EFTER Toseland, Hodgson och JOHN REYNOLDS!!
Joey Dunlop 6:a![]()
![]()
![]()
Niall MacKenzie 14:e![]()
![]()
![]()
![]()
Hur i hela helvete kan man sätta 13-faldiga världsmästaren Angel Nieto precis före Neil Hodgson!!!
Hoho detta var kul...tack Gustav!

Gustav O skrev:Det är aprilnumret men jag tror inte det är ett skämt.
Jag blir faktiskt lite generad när jag läser listan.
Toseland före Gardner, Katoh, Surtess, Biaggi och Martinez är ju så pinsamt att man vill gömma sig.![]()

Gustav O skrev:Missade Whitham..... de är förvisso partiska etc men det finns väl gränser.
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |