Chow nära eller på Södra Teatern (Södra Bar)?

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tjena, vi är ett gäng på 9 gubbar som ska kolla på Mammas Nya Kille-gänget på Södra Teatern på lördag. Är Södra Bar nåt att ha eller har nån andra bra tips?

Det blir toktidigt pga att föreställningen börjar kl 19. Vi ska ses kl 17 och käka lite och ta nån bärs. Krönet på Götgatan är för slitet men det ska inte vara nåt topp/dyrställe heller. Varmrätt för 150-250 är lagom. Tips i närheten?

Good idea, det är ju faktiskt helt OK och lätt att få plats utan att boka. Kvarnen och köttbullar kom också upp nyss. Maten kommer i andra hand pga att vi har lite bråttom och det är lite konstig tid.

Jag föreslår Fenix
God mat trevlig personal och mysiga lokaler att sitta och prata bort lite tid på :)

http://www.fenixbar.se/index.htm

Good idea, det är ju faktiskt helt OK och lätt att få plats utan att boka. Kvarnen och köttbullar kom också upp nyss. Maten kommer i andra hand pga att vi har lite bråttom och det är lite konstig tid.

:tummenupp Fenix är bra på alla sätt anser jag och nära till södra teatern :)

Södra bar är kanon! Känner flera som jobbar där.
Lammburgaren är kannon, även vego-tallriken.
Innan föreställningarna är det bra med folk och lite pianobar känsla, blir dock väldigt folktomt efter föreställningarna.

// Linus

Var det något att se? Jag gillar programet som tusan och det vore kul att se live.
Kan man få en recession?

Det var jävligt kul tyckte alla 9! Det var en hel del man kände igen från radio och vissa grejer dog man av. Minimalt med rekvisita, typ en kaffekopp och fat i en sketch. Svinrolig när han pratade som en kvinna från Tornedalen om att Göte är ju så dålig och nog borta om nåt år så vad ska man med en trapphiss till. Han kan ju sitta i källaren. Sjukt kul!

Sen var de två gubbar som bläddrade i fotoalbum "från svältåret 1975" och den ena frågade bl.a "hur blir fjäll fjäll" på Abisko Fjällstation och "hur blir tyg tyg" på Borås Textilfabrik". Enligt dem själva så blev det direkt en fet utskällning, "vilken satans tilltvålning!", på alla ställen de varit på besök till och "resten av rundturen blev ju rena hatkampanjen".

Lite teatralisk utfyllnad som de som är mer teatermänniskor säkert gillade men det kunda jag vara utan.

Coolt, nån har lyckats fulfilma lite på plats! Sök på hemgiften eller klungan (eg. gamla showen). Hittar ingen av de grymma grejerna dock.

Kul vid 0:22 fast resten var lite av det där teatraliska jag inte diggar.
[YOUTUBE-ID]TnvQ5rsCz_A[/YOUTUBE-ID]

Kul vid 0:45
[YOUTUBE-ID]2vT7Rkfma5A[/YOUTUBE-ID]

Var det något att se? Jag gillar programet som tusan och det vore kul att se live.
Kan man få en recession?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...