CBR600/900 i Sthlm?

David555

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
CBR
Ni som har cbr 600/900 i sthlm, vad betalar ni i försäkring och vilket bolag? Fått lite olika priser och blir lite lätt förvirrad...

Jag har en asfet CBR600 och betalar... ehhmm... jag kommer inte ihåg. Men det är inte mycket iaf.

Mattias skrev:
Jag har en asfet CBR600 och betalar... ehhmm... jag kommer inte ihåg. Men det är inte mycket iaf.

Fan, det är såna som du som förstör sporthoj.com! Stick till bike.se istället.!!!!12 :finger

Honda CBR900

David555 skrev:
Ni som har cbr 600/900 i sthlm, vad betalar ni i försäkring och vilket bolag? Fått lite olika priser och blir lite lätt förvirrad...
Hej!

Funderar på att köpa en CBR900 och håller på att kolla runt en del. Väntar med spänd förväntan på Hondas och IF försäkringars samarbete. Trafikförsäkring för mig (29år) i Stockholm skulle kosta 5300/år för en årsmodell 00/01. Om du vill se mer kolla här:http://www.hondamc.com/templates3/Page.asp?id=3376

Enligt den person jag pratade med på If så skulle jag få prisuppgift under denna vecka eller nästa på vad en helförsäkring skulle kosta. Detta var ännu inte klart.
Har även kollat med Tennant och de skulle ha 50.000/år för helförsäkring. :confused:
Bilsport & MC skulle ha 24.700 för trafikförsäkring. De tecknar inte försäkringar som kostar mer än 25.000/år.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul