smasseman
Snart är vi tillbaka igen :-/
Är det någon som vet om det ska sitta ett plastskydd under kedjan som skyddar den mot att slå emot hojen. Stället som jag menar är nästan under svinginfärsningen och under kedjan (den del som går bakåt), se (den skitfina) bilden
X = drev (fram)
------ = kedja
........| (här är det små märken)
Jag har ingen plastbit där men jag funderar på om det kanske kan vara så att jag har tappat den för det är små märken där som troligtvis kommer från kedjan.
Kedjan är ny och spänd enligt boken.
Skulle vara tacksom om någon går ut i sin lada och gräver fram sin gamla klenod och kikar på den. Hade ju varait lite lättre om det var en vanligare hoj (R1) för då kunde man ju gått till närmaste parkering och kollat på någon som stod där.
X = drev (fram)
------ = kedja
........| (här är det små märken)
Jag har ingen plastbit där men jag funderar på om det kanske kan vara så att jag har tappat den för det är små märken där som troligtvis kommer från kedjan.
Kedjan är ny och spänd enligt boken.
Skulle vara tacksom om någon går ut i sin lada och gräver fram sin gamla klenod och kikar på den. Hade ju varait lite lättre om det var en vanligare hoj (R1) för då kunde man ju gått till närmaste parkering och kollat på någon som stod där.