ghandi
Beaten like a redheaded stepchild
- Gick med
- 21 Aug 2005
- Hoj
- Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Jahapp man hade hojen i orginalskick i ca 1½ vecka innan man vart sugen på fajter.
Känns lite som att jumping on the bandwagon att bygga på en cbr men vart kär i hojen
hur som helst sagt o gjort började på Måndag den 3/7 och körde hojen upp till Piteå för att kolla in cruising och Fogherty Lördan den 8/7.
Kommer lite fler bilder eftersom bygget pågår men får nog nöja mig ett tag om jag vill kunna köra resten av sommaren.
Vart i alla fall:
-Fatbar och raisers från Crossbolaget
-Stålomspunnet från en lokal meckare
-Acwell mätare från Tq Racing
-För tillfället endurolyse sponsrat/lånat av 2WheelsRlife
-Kopplinsvajer kommer från ngn riktigt gammal Yamaha (ingen märkning, sista på hyllan)
Stort tack till Eldstorm som hjälpte mig med Acwell mätaren vilket mest troligt hade hamnat i sopkorgen om det inte vart för honom.
Har lite fler bilder men bluetoothen i datorn pajade tyvärr.
Känns lite som att jumping on the bandwagon att bygga på en cbr men vart kär i hojen

Kommer lite fler bilder eftersom bygget pågår men får nog nöja mig ett tag om jag vill kunna köra resten av sommaren.
Vart i alla fall:
-Fatbar och raisers från Crossbolaget
-Stålomspunnet från en lokal meckare
-Acwell mätare från Tq Racing
-För tillfället endurolyse sponsrat/lånat av 2WheelsRlife
-Kopplinsvajer kommer från ngn riktigt gammal Yamaha (ingen märkning, sista på hyllan)
Stort tack till Eldstorm som hjälpte mig med Acwell mätaren vilket mest troligt hade hamnat i sopkorgen om det inte vart för honom.

Har lite fler bilder men bluetoothen i datorn pajade tyvärr.
Bifogat
Last edited: