Dr.Bike
Guest
Man funderar... Ska jag åka sporthoj på gata? Jag kör alltmer bana. Och således allt mindre på gatan.
Nu tjackade jag en offroadare att coola ner på, men... ja ni vet. Man vill ha en hoj med lite...hm, ja vaddå? Sting men finess? Som klarar fart och längre etapper utan surr och durr.
Är hårt inne på en Blackbird för gata.
Men så för ett år sen såg jag en CBF1000.
Pensionärsräser tänkte jag...
Men läste en del omdömen från olika tidningar, och alla journalister verkade eniga. Och med tanke på att det är Firebladens grundmotor, så borde det med (för mig) rimliga medel, få den att "andas rätt".
För det var det enda klagomålet, att den hade liiiiite för lite effekt. Inte lite som i FÖR lite. Men man ville ha LITE mer.
Läste sen en revy över hojen skriven av den erkända huligantidningen Superbike.
Läs och bedöm:
http://cbf1000.com/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=42
Nu tjackade jag en offroadare att coola ner på, men... ja ni vet. Man vill ha en hoj med lite...hm, ja vaddå? Sting men finess? Som klarar fart och längre etapper utan surr och durr.
Är hårt inne på en Blackbird för gata.
Men så för ett år sen såg jag en CBF1000.
Pensionärsräser tänkte jag...
Men läste en del omdömen från olika tidningar, och alla journalister verkade eniga. Och med tanke på att det är Firebladens grundmotor, så borde det med (för mig) rimliga medel, få den att "andas rätt".
För det var det enda klagomålet, att den hade liiiiite för lite effekt. Inte lite som i FÖR lite. Men man ville ha LITE mer.
Läste sen en revy över hojen skriven av den erkända huligantidningen Superbike.
Läs och bedöm:
http://cbf1000.com/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=42