Caterham i slitz för läääängesen?

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
För några år sen så såg jag ett reportage om en caterham seven eller liknande i en slitz. Dock var det inte min egen tidning och vill läsa reportage igen.... Den var illgrön med svarta detaljer, jävligt frän. Någon som kan scanna eller tipsa om länk på nätet till denna underbara vagn?

Förresten, ngn som vill ha jävligt bra ös, kolla då in:

http://www.tigerracing.com/cars/z100main.php :rofl :yoparty :rock

Ja förresten, Tiger bilen var med i Motorjournalen för ngt år sedan, det är ingen som har det inspelat som kan rippa och dela ut på nätet? SKulle vara stengrejt....låt dom fyrorna YLA! :banana

Caterham bygger grymma bilar!! tiger har jag inte hört talas om men de verkar ju vara i princips samma bil... en vacker dag ska jag iaf äga en :)

Var det i det avsnittet av motorjournalen som han sköt ena motorn mitt i testet? Var dubbla fireblademotorer om jag inte minns fel. Bygg en egen istället för att köpa svindyr caterham. Se www.esther.se så har du fritiden räddad några år framåt!

Chrille skrev:
Har du verkligen sett ett filmat test med den bilen? Det är ju inte omöjligt men jag tycker det låter som ett byggkoncept framtaget av samma gäng som döper travhästar.

Så onödigt krångligt, dyrt och ineffektivt....

Det var på ett engelskt program för ngt halvår sedan, det med tigerbilarna iaf.... Tror det var genom motorjournalen.

Men artikeln från Slitz gäller inte samma bil, det är ngn annan variant, som är jävligt snygg!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back