Camel Yamaha in action [FILM]

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
thompson46 skrev:
äh, gammalt material för den som är subscriber på motogp :D

Rossi byt hjälm! :hihi

Va fäään!!! Jag är subscriber på MotoGP.com.
Jag har alltså bommat denna :mad:
Jag skäms! :huvet

Lobo Gixxer skrev:
Va fäään!!! Jag är subscriber på MotoGP.com.
Jag har alltså bommat denna :mad:
Jag skäms! :huvet
Lägg av!!! gör inget har oxå sett den tidigare men just sådana här härliga klipp kan man aldrig se för mycket/ofta av..skönt o slippa musik som det ju ofta är tycker att orginalmusiken duger gött :tummenupp

Ska vermulen köra Suzuki? Trodde han var kvar i hondas nypor :va

Last edited:
Teo skrev:
Ska vermulen köra Suzuki? Trodde han var kvar i hondas nypor :va

Först vill jag säga..." wweeeeeyyy, var har du varit nånstans?"...
Men det gör jag inte. :hihi

Jorå, så är det Vermuelen kamperarnu ihop med Hopkins. Kul med ett så pass ungt team tycker jag. Hoppas dom rejält med fart och fäste i år bara, har dom det kan det bli pallplatser tror jag iaf.

Lobo Gixxer skrev:
Först vill jag säga..." wweeeeeyyy, var har du varit nånstans?"...
Men det gör jag inte. :hihi

.

Jag har varit i stylingforumet och läst om människor som sätter på Ärettbakdelar på sina gsx750f från tidig kritaperiod med försvinnande smala gaffelben och svingar av bockad plåt.

Han hade nog fått det lite lättare på rcv´n. Ville honda inte ha fermulen eller var det fullt i hondastallet?

Nä, fanns ingen styrning ledig för Vermuelen hos Honda. Det var Suzuki eller harva runt i WSBK ett år till som gällde...svår val... :rolleyes:

McFille skrev:
Nä, fanns ingen styrning ledig för Vermuelen hos Honda. Det var Suzuki eller harva runt i WSBK ett år till som gällde...svår val... :rolleyes:
Så var det oxå många sa att det var helt fel av vermuelen att gå till Suzuki!! Men med facit i hand blev det enligt mig helt rätt för en ungtupp som han..Hur stor chans var seriöst ett "guld" i getingboet WSBK där toppen känns mkt bredare än tidigare. Han kommer ju helt rätt in i Suzuki 2006 bl.a för de kommande testerna till hösten på 800cc känns ju inte lite viktigt inför 2007..

CV gjorde helt rätt som inte gick tillbaka till WSBK.

Tror han får mycket svårt att vara med i MotoGP-toppen i år men 2007 räknar jag kallt med ett par pallplaceringar.

sandstream skrev:

Tror han får mycket svårt att vara med i MotoGP-toppen i år men 2007 räknar jag kallt med ett par pallplaceringar.

exakt visst är det så!! o Bridgestone verkar ju kunna göra däck nu oxå :tummenupp

#space skrev:
exakt visst är det så!! o Bridgestone verkar ju kunna göra däck nu oxå :tummenupp
De fick ju till det rätt bra på slutet förra året men det hade ju varit härligt om de kunde matcha grodätarna hela säsongen i år :)

sandstream skrev:
De fick ju till det rätt bra på slutet förra året men det hade ju varit härligt om de kunde matcha grodätarna hela säsongen i år :)
Jerez, Spain, March 11, 2006 – But are still working hard with Michelin to find a way to rid the M1 of the vibration problems...

Tror/hoppas att B får ett break i år inte minst efter som du säger slutet 2005 samt testerna nu 2006.. känns som mkt kan hända o att överaskningarna blir fler i år o där kommer säkert B spela en viktig roll..

Verkar ju inte så lovande när man kollar deras sida o ser Motogp o en inaktuell kalender för 2005 :tungan Dax o vakna!!
http://www.bridgestone-eu.com/bfe/v/index.jsp?vgnextoid=000000000000000000000000000000002705RCRD&locale=en_US

Last edited:
#space skrev:
Tror/hoppas att B får ett break i år känns som mkt kan hända o att överaskningarna blir fler i år o där kommer säkert B spela en viktig roll..
Vi håller tummarna :)

Ja det blir till att ligga inne och kolla TV soliga söndagar i år också alltså.
Jo det är nog bra för Vermulen att komma in i GP-cirkusen oavset och det kanske är bra att kunna "skylla på hojen" lite första säsångerna. Jag tror på honom och det ska bli skitkul att se hur det går, äntligen ett fejs bland suzuki att holla på.

sandstream skrev:

Med tanke på att Suzuki inte fått ordning på sin 990 cc MotoGP hojs å skulel det förvåna mig storligen om deras 800cc hoj skulle vara så pass vass direkt ur lådan. Men man vet ju aldrig.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti