Bytlåna hoj

Maffe

9
Gick med
18 Jul 2007
Hoj
SV650s
Hej,

Sökt men inte funnit. Måste finnas någon mer än jag som ibland funderar på hur det är att köra en viss hoj? Kanske funderar man på att byta till sporthoj men vet inte om det är "rätt för mig"?

Hade det då inte varit perfekt att kunna byta hoj med någon ett par dagar? Riskybusiness och kan skita sig rätt illa om det skiter sig... men i övrigt!? Svinkul?

Så.. jag har en ombyggd yamaha dragstar. Skulle vilja bytlåna mot nåt mer touringaktigt. BMW f800r, GS, triumph tiger el liknande.

Vill du glida runt på avenyn, kanske dra på dig en klubbväst och vira en snusnäsduk runt huvudet? Hör av dig!:)

OK, nu har jag varit i norge.. igen. Med hoj. Fy s*tan vilka fina vägar. Nu har jag nästan bestämt mig. Jag måste ha en annan hoj, mer lämpad för riktig hojåkning. Nej, ingen sporthoj. Street/touring. F800R, speed triple, el liknande.

Har du en hoj du tror är lämpad, hör av dig! Jag har som sagt en mycket fin, tuff, ball, häftig custom (som jag hatar just nu). Den är jättefin, verkligen!

EDIT: OK, speed triple är väl rätt sportigt, men jag tänker mig att man ändå sitter upprätt och kan ha packboxar?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...