Byte av hus/lägenhet på semestern!!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Gör ett nytt försök med att kolla om någon skulle vilja byta hus /lägenhet någon eller några veckor i sommar! (20 juni-20 juli ca.)
Vi har ett kedjehus på 6 rok (6 bäddar) strax norr om stockholm. Tar en kvart in till city. Vi dvs. min man och jag samt våra 4 tonåringar skulle vilja tillbringa semestern på nåt mysigt ställe nånstans i Sveriges avlånga land, tex. stuga nära sjö eller hav eller fjällnära. Öppen för alla förslag! Enda kravet är att du kan mata våra två utekatter under tiden!

skicka ett pm om du/ni är intresserade! :tummenupp

bikerwoman skrev:
Gör ett nytt försök med att kolla om någon skulle vilja byta hus /lägenhet någon eller några veckor i sommar! (20 juni-20 juli ca.)
Vi har ett kedjehus på 6 rok (6 bäddar) strax norr om stockholm. Tar en kvart in till city. Vi dvs. min man och jag samt våra 4 tonåringar skulle vilja tillbringa semestern på nåt mysigt ställe nånstans i Sveriges avlånga land, tex. stuga nära sjö eller hav eller fjällnära. Öppen för alla förslag! Enda kravet är att du kan mata våra två utekatter under tiden!

frågan är väl hur attraktivt det är att spendera semestern i ett radhus i en förort till stockholm :tungan

En etta på 45 m2 i centrala Örebro kanske vore nåt?
Finns dock bara en dubbelsäng så restan av sällskapet får väl sova på kökssoffan :hihi

hört talas om city semester?

och i sollentuna finns det mycket fina bad möjligheter oxå...

bikerwoman skrev:

Vad sägs om ett radhus på 80 m3 i Skåne vecka 29, 2 kilometer ifrån Lomma havsbad

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar