Hejsan! ser precis ut som baywatch! eller var det inte så? jaja hade en liknande menmen till den tekniska hjälpen:
#1: det är en tvåtaktare, vilket menas ingen vevhus olja, därimot växelhusolja såhar du bytt vevhus olja, tappa ur den. Kolla även kolvuppstudsarfjädern.
#2: kolla zinkanoder, bränsleslang i motorn, soppapumps filtret(lilla dosan på slangen innanför kåpan) jaa stiften som du själv nämnde(Wippie), vulkningen på proppen(OBS! finns inte på Baywatch versionen)
#3:backspärren(kan bli kul å backa annars)men behövs ju inte på baywatch vers.
#4BULTA FAST MOTORN!!!!(både tattare skäl och säkerhets skäl)(SPEC PÅ Bayw...)faktiskt...jag menar det...
#5:fixa ruta å bilbälte, ser Swedish Coastguard dig så är du av med alla kort på en gång, fifaan säger jag bara.
Bildförklaring:
Nr:1 Kylvattenintag för kylande vatten OBS! kontrollera vattentemp innan start
(lättast med ett finger i vattnet, är det blött är det bara å åka)
Nr:2 kontrollplugg av olja i VÄXELHUS
Nr:3 Oljeplugg oljan tappas ut och fylls via denna
Nr:4 offeranod/fena om du har ett anod här ska du icke måla det, tyckte att jag skymtade ett på ovansidan av kavitations plattan, se till att detta har kontakt med metallen.
Nr:5 finns ofta på Bayw...modellen då Mr Hasselhoff har "kört ferrari"
köp inte en motor som ser ut så, helst inte om proppen ser ut som ett russin heller
Tryck oljan upp genom hål Nr:3 tills det rinner ut ur Nr:2 skruva sedan fort in Nr:3 så att oljan inte rinner ut igen

(har aldrig gjort det själv förstås

)
skruva i Nr:2.
kolla oljan och byt plastpackning på skruven, när du byter, inte bra om oljan är grå som du bör veta. bytes varje vinter!
(tycker att du ska bulta fast motorn i akterspegeln, anledning: mera stöldskyddad, bra när du svänger, backar, kör på grund, gör baywatch tillägningar, you name it...
Tack å hej, ha en Flytande sommar