Byta räkning

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
Ngn som vill betala min räkning på 519 till radiotjänst i Kiruna? Kan byta mot bredbandsräkning eller liten mobilräkning..
Fan va sletet när man har parabol abb och dem ringer och suger ut en. Får jobba extra i helgen :)

Jag har tråkigt. Men nu är arbetsveckan slut för mig och jag myser med en tuborg och nötter. Skål! och jobba hårt imorgon när jag äter frukost i min solsäng på romeleåsens sluttning. :)

Den kan jag betala, har aldrig betalt pengar till radiotjänst hade varit kul att veta hur det känns!!!

Jag har frugans mobilräkning som jag gärna byter med dig! Av någon underlig orsak så glömmer jag alltid att betala den, nu är det säkert femte gången på ett år hon får SMS från tre med påminellsen!

Bytar gärna du kan ta min mc försäkrings premie på 3600kr :yoparty:yoparty

Den kan jag betala, har aldrig betalt pengar till radiotjänst hade varit kul att veta hur det känns!!!

Jag har frugans mobilräkning som jag gärna byter med dig! Av någon underlig orsak så glömmer jag alltid att betala den, nu är det säkert femte gången på ett år hon får SMS från tre med påminellsen!

mobilräkningen låter intressant.. och tre betalar jag redan till också så jag kan deras bankgiro.. :) själva känslan att betala till radiotjänst är inte så kul. man känner uppgivenhet, tomhet. Det enda man får är... ja jag vet inte. Men kan vara roligt första ggn så vi får byta tycker jag

Bytar gärna du kan ta min mc försäkrings premie på 3600kr :yoparty:yoparty

dem är ju inte så roliga att betala.. har redan såna också.. trenden här i blentarp är att man går från hel till halv, snart trafik sen chansar jag fanimej snart om dem höjer mer

Last edited:
Ngn som vill betala min räkning på 519 till radiotjänst i Kiruna? Kan byta mot bredbandsräkning eller liten mobilräkning..
Fan va sletet när man har parabol abb och dem ringer och suger ut en. Får jobba extra i helgen :)

Jag har tråkigt. Men nu är arbetsveckan slut för mig och jag myser med en tuborg och nötter. Skål! och jobba hårt imorgon när jag äter frukost i min solsäng på romeleåsens sluttning. :)

Vi kan ju byta kirruna räkningar med varandra, kan lägga den i ett annat kuvert åt dig, miljonlotteriet kanske ??? :tungan

Jag har ingen TV :rolleyes:

Har samma dilema :näsblod
Fattar inte vad de yrar om :arsele

själva känslan att betala till radiotjänst är inte så kul. man känner uppgivenhet, tomhet. Det enda man får är... ja jag vet inte.

Fast med SVT Play och de fria Internetapplikationerna för ungarna på deras sida känns det lite ok ändå. :tummenupp
Men avgift för TV-utbudet i sig känns som sagt förlegat när man inte använder det. :gnissla

Radiotjänst från Kiruna ringde igår och ville att jag skulle bli medlem och ville befria mig från ca. 2400 kr per år. Jag konstigt nog tackade nej. Jag ville ju bara byta en räkning inte ge bort 200 liter bensin per år.

Undrar om dom läser detta måntro?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...