Byta kedja...

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Hoj
GSX-R 1000 K6 KTM 660 SMC 05
Tjena, idag efter att ha varit i helsingborg så märkte jag att det började slå ett par km hemifrån. Visade sig att kedjan är ojämnt sliten och slår som fan.. så ska beställa ny är det någon här som har kedjanitare som har lust att hjälpa till, kan betala..

Mvh Anes.

Du ska helst byta hela drivpaketet, annars får du ganska så snart byta kedja igen. Drivpaket köper du billigast på Addemoto i lund där du också får låna nitverktyg mot en depositionsavgift på 1000:-.

Du ska helst byta hela drivpaketet, annars får du ganska så snart byta kedja igen. Drivpaket köper du billigast på Addemoto i lund där du också får låna nitverktyg mot en depositionsavgift på 1000:-.

Jo, ska byta hela drivpaket. Dock är det nuvarande i fint skick... Men vad tar dem för ett drivpaket då?

Jo, ska byta hela drivpaket. Dock är det nuvarande i fint skick... Men vad tar dem för ett drivpaket då?

1700:- Finns säkert billigare på både biltema och ebay, men de från addemoto vet jag håller bra kvalité.

Men det är ju inte fel om någon har tid att hjälpa till ändå. Underlättar ganska mycket om man är två när man ska ha av framdrevet iaf.

1700:- Finns säkert billigare på både biltema och ebay, men de från addemoto vet jag håller bra kvalité.

Men det är ju inte fel om någon har tid att hjälpa till ändå. Underlättar ganska mycket om man är två när man ska ha av framdrevet iaf.

inget biltema skit här:P, men köpte på addemoto. Lånade även verktyget! Jimboz här på sporthoj stack till Addemoto och köpte det till mig dem hade öppet till 3 och jag slutade jobb 3 så hade inte hunnit! Blev nyss klart med hojjen, och nu ska jag ut och köra;) Tack för hjälpen och tipset!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti