Byta från ktm 690 smc

rakamora

Ny medlem
Gick med
1 May 2013
Hoj
2011 Ktm 690 smc
Tjena har haft en 690 smc -11 sen 2015 och tänkte nu byta till nått lite större. Vill ha en hojj som man kan åka lite längre på typ till norge, gjorde det på 690in men det var ganska kämpigt. Helst en ktm men inget måste. Vill gärna att den är lika lätt manövrerad som motarden fast lite stabilare i högre farter. Och att en passagerare åker hyffsat bekvämt är också ett krav. Vad skulle ni rekommendera för hojj?

Fan den verkar ju perfekt! Finns så jäkla få på blocket bara :S Är de nå pulver i den då?

Dom går riktigt bra! Och samtidigt riktigt bekväma! 2011 kom abs på dom om man vill ha det. Jag hade en 2009. Har en kompis som har en fin 2011 till salu med väskor, vet inte om han har fått den såld ännu? Har den inte på blocket, men han bor i skåne.

Last edited:
Klart du ska ha en 990 SMT. Jaa dom går bra....:tummenupp körde ringen ett par dagar med min och körde ifrån det mesta. :D Dreva ner ett fram på med slip on och Accra map det räcker gott.
Riktigt nöjd med min gamla 10a. Försöker att ladda upp en bild men vete fan inte varför det inte går :gnissla

Min 2009, hade Wings ljuddämpare och lade in Acra mapp! Gick riktigt bra!

0aa6d27362728ac9fd917cc24261fffe.jpg

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Sålde min -09 för dom pengarna. Gått mer än min polares och inga väskor vad det verkar som. Så lite billigare borde sen va kan man tycka?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...