På min hade det varit ren idioti att borra, trots det vågade en verkstad att föreslå det. (En verkstad som jag för övrigt inte litar på längre för att de har klantat sig).
Hittade LSL superbike-kit istället, det är lite olika saker inkluderade beroende på hoj. På min var det ett fäste som sitter på övre gaffelkronan, bromsslang, fäste för bromsbehållare eventuellt något mer. Finns till alla årsmodeller av ZX7-R, dock så kostar det en slant. Allt som behövs finns med, ska vara ganska lätt att sätta på, men jag lämnade in min på verkstad eftersom jag tog ett annat styre än det de rekommenderade, elkablarna räckte inte till, men det visste jag när jag beställde.
Beställde från NCCR (
www.nccr.se), hade all kontakt med Pär. Jag beställde fel färg på styret pga ett missförstånd, fixades med en gång trots att nytt behövde beställas från Tyskland, grym service, tog lite lång tid men det spelade ingen roll för jag hade en massa andra saker som var på väg från både Italien och England.
Annars finns det att beställa från England, oxå ett bra företag som jag beställt annat av.
http://www.motoevolution.co.uk/
Det enda som behövde köpas separat till min var styret. All kvalité är över förväntan, läs på lite om LSL så förstår du. Riktiga entusiaster som jobbar där, går till och med att komma i kontakt med deras utvecklingsavdelning om man har frågor
Ursäkta avhandlingen

, var bara tvungen att förklara hur nöjd jag är med LSL och NCCR!