BYE BYE 4 Now -slutkört på en stund!

Charlie300

Mycket snack och lite verkstad
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
Kona Kula; KTM, Kawasaki och Suzuki =SÅLDA
Då var den såld, snyft.

Har kört Mc sedan jag var 20år, har ägt tre sporthojar och en motard men nu blir det husköp och pensionsparande istället. TYVÄRR har älsklingshobbyn blivit för dyr. Det känns inte längre ok att åka när man måste betala uppåt 25000 kr per år i försäkring och till det prylar, däck och service. Det blir en smärre förmögenhet och räknar man därtill en skaplig värdeminskning på en nyare hoj så går det inte ihop, tyvärr.

HAVE FUN AND DRIVE SAFE 2005!!

Finns ju alltid billigare alternativ. Men visst, är det ditt val så...

Skulle inte kunna lägga av sådär bara! :(

:hej

Charlie300 skrev:
Då var den såld, snyft.

Har kört Mc sedan jag var 20år, har ägt tre sporthojar och en motard men nu blir det husköp och pensionsparande istället. TYVÄRR har älsklingshobbyn blivit för dyr. Det känns inte längre ok att åka när man måste betala uppåt 25000 kr per år i försäkring och till det prylar, däck och service. Det blir en smärre förmögenhet och räknar man därtill en skaplig värdeminskning på en nyare hoj så går det inte ihop, tyvärr.

Inget som heter hobby går ihop..Det skall vara så:=)

Charlie300 skrev:
Då var den såld, snyft.

Men va fan...jag känner inte alls till din personliga situation, din ekonomi etc(om du lagt ned 25 000 om året så kan du ju inte vara direkt barskrapad... :D) eller dina hojpreferenser men det finns ju massor med roliga hojar som går att kombinera med dina vuxenprojekt (som du fö delar med rätt många här på sh).

Våren är ju snart här... :banana :banana :banana

en xt600 e inte dyr :rolleyes:

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026