Butik som köper/säljer begagnade MC kläder

Vart bor ni, vad tänkte ni för kläder å strlek? Finns nog flera som har kläder att bli av med..

Frågan är om inte Blocket eller annonsdelen här är lösningen om du vill ha beggat. Är ju många som köper på sig prylar för att de tror att de ska börja köra hoj, sen kommer de på att hoj är tråkigt eller för farligt och säljer.

Annars har jag köpt mkt från fc-moto.de till bra pris för att vara helt nytt.

Fick mina Supertech R 1500:- billigare än i Sverige för att ta ett exempel.

Vart bor ni, vad tänkte ni för kläder å strlek? Finns nog flera som har kläder att bli av med..

Ett stenkast från dig, Fredhäll. :krama (Stockholm för er andra bönder :arsele)

Storlek är ju svårt eftersom det skiljer så mycket mellan olika tillverkare. Men hon är 170 cm kort och 75kg lätt.

Frågan är om inte Blocket eller annonsdelen här är lösningen om du vill ha beggat. Är ju många som köper på sig prylar för att de tror att de ska börja köra hoj, sen kommer de på att hoj är tråkigt eller för farligt och säljer.

Annars har jag köpt mkt från fc-moto.de till bra pris för att vara helt nytt.

Fick mina Supertech R 1500:- billigare än i Sverige för att ta ett exempel.

Mm, har slängt in en annons här på SH så får vi se om någon nappar. Har inte hunnit plöja blocket än.

Ja, hittade ett ställ där från Alpinestars för 3000:-, det kändes jävligt prisvärt.

Ett par shyssta shift shorts, som når förbi knäna (om ni skulle vurpa), rosa sneakers, tischa och en skyddsväst. Sen hjälm förstås.

Efter det är det väl bara att panga bulten?

Förstår inte att det ska va sån hysteri kring skyddsutrustning hela tiden.
Lite köttsår har väl aldrig nån dött av?

Finns en butik, tror det var i Hägersten, västberga eller något sånt som säljer begagnade mc-kläder. Google?
Googlade själv, de hette MC-in, och har upphört.

Blocket alla dagar i veckan! Gör som mig, kika på det du vill ha hos en lokal mc firma, hitta det beg & KÖP! :tummenupp Dessutom är det galna priser under vinterhalvåret på ställ. Många firmor rear ut sina ställ för 60-70% så beg måste du ju inte köpa. Köper du av en privarperson på blocket brukar det finnas en stor prutmån ofta, så kika runt.

Äh, jag gjorde en deal med tjejen.. Som HON kallar det "kompromiss".. "Köper du stället, får du hjälmen" Det blev ett arelness helställ 50% på bike (4000) och en xr1100 med tonat för (3500), resten har ja köpt. Handskar berik titanium, stövlar blev tcx någon race modell. Vi har setts sen i somras..

Så varför beg? Hon är väl värd nytt? Med de priserna vi fick är det snarlikt fc-moto och det passar perfekt utan att chansa.

Vet att det fanns en skinnaffär i Skavsta som både köpte och sålde begagnade skinnställ/kläder, fick då ett skinnställ för 1000 spänn, vet dock ej om de fortfarande finns kvar.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back