Bushoj! vad ska man köpa??

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
Precis som rubriken lyder så är jag intresserad av en bushoj gärna liknande en ducati monster.
Då ducati ej finns möjlighet till att servas i s-vall så söker jag roliga alternativ..
Vad rekommenderar ni?? :va

Titta på Kawasaki z750 eller z1000 om du vill ha en "färdig fighter". M&M servar dom.

jimler skrev:
Precis som rubriken lyder så är jag intresserad av en bushoj gärna liknande en ducati monster.
Då ducati ej finns möjlighet till att servas i s-vall så söker jag roliga alternativ..

Man måste inte ha SF för att busa. Min gixxer är utmärkt att busa med :tummenupp

Nej du har helt rätt... Men det blir billigare att laga hojen om man nu skulle råka lägga hojen om man inga kåpor har.... :hihi

Triumph Speed Triple... Stående ovationer från pressen iaf.

Köp ett monster, ha verkstadshandbok och lär dig att serva det mesta själv, inte svårt att göra det mesta. Det du inte kan göra själv kan säkert en duktigt mekaniker i din närhet göra även utan Ducatistämpel på axeln.

Speed Triple! :D

I mitt tycke är 97-01/02-04 snyggare än 05, men på 05 kan "man" göra såhär utan ombyggnad:
One-o-clock.gif
:näsblod

Själv håller jag mig dock oftast på 2 hjul..

Finns ju massor ju, beroende på smak och ekonomiska förutsättningar....Hornet 600/900, Yamaha Fazer/FZ6, Traja Speed 4 eller 3, Suzuki Bandit eller SV650 mfl. Ut och provkör!!!

honkiie skrev:
min volvo är inte lik min saab heller, men båda är sedan. :7peta
:va bra liknelse?

Eftersom du verkar tycka att det är "same shit different name"
kan du med det resonemanget lika gärna köpa en GW istället för en GSX-R750 ... motorcyklar bägge två. :rolleyes:

jimler skrev:

Köp min triple...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP