Bus och lek i Lunda 29:e

Bra film och kul att man kom med. Det sporrar ju en att träna mer.

sTf_paPs skrev:
2427669 Bra film och kul att man kom med. Det sporrar ju en att träna mer.

Klart du kom med! :tummenupp Det såg bra ut, bara att fortsätta träna, sen kan du ge noll-koll en match. När du väl tolvar med din hoj är det väl närmare one o'clock :)

Seerdon skrev:
2427675 Klart du kom med! :tummenupp Det såg bra ut, bara att fortsätta träna, sen kan du ge noll-koll en match. När du väl tolvar med din hoj är det väl närmare one o'clock :)

Fasen... Det är ju typiskt att man ska jobba alla tisdagar det är sånna där oförglömliga kvällar. :huvet

Kanonfilm Seerdon! :tummenupp

Nästa tisdag jobbar jag ju med såklart men tisdagen efter det... Då ni! :yoparty

Har drevat hojen nu så nu är det inga problem att resa den iaf. Nu ska jag bara lära mig att hålla den uppe. För näst nästa tisdag då då ska även jag vara med på filmen tänkte jag. :tungan

Milla skrev:
2661929 Nu har jag äntligen sett den! Grymt bra jobbat Mattias! :) Finns det inte fler?

Man får grym sommar och hojabstinens dock :(

Håller med dig Milla, saknar dom där ljumna nätterna som blev varma av allt burnande, (kramande?!?!) och ELDANDE! :tummenupp

Jag vet inte om jag missat det men saknar lite filmmaterial från den tisdagen som var precis innan stuntkvällen på Barkaby. Seerdon pratade om att han tänkte klippa ihop delar från båda kvällarna men jag har inte sett något...

GrimReaper skrev:
2662168 Håller med dig Milla, saknar dom där ljumna nätterna som blev varma av allt burnande, (kramande?!?!) och ELDANDE! :tummenupp

Jag vet inte om jag missat det men saknar lite filmmaterial från den tisdagen som var precis innan stuntkvällen på Barkaby. Seerdon pratade om att han tänkte klippa ihop delar från båda kvällarna men jag har inte sett något...

Ja fram med alla roliga hojfilmer från i somras nu, det ju under vintern ( eller va det ska föreställa för väder ute) som man vill njuta av dem!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT