bur-ilska!!

skeletor

let´s get it on, c´mon
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
fireblade-98
CAGE RAGE!:yoparty

efter många ufc-kvällar och mycket tjat, så lutar det äntligen åt att jag och kompis/ar åker till london den 9:e och spanar in en cage rage gala:Rockbanan
tänkte bara kolla om nån har varit där så man vet vilket biljettpris som är värt att satsa på. kostar mellan £25-1000. man vill ju som alltid hitta brytpunkten mellan utgift och utsikt. men å andra sidan ska butterbean fightas, så man kanske inte vill se så bra:zpy

let´s get it on! c´mon!

Wanderlei Silva är ju inte med:(
Kör han bara Pride nu?

sEiKo skrev:
2585890 Wanderlei Silva är ju inte med:(
Kör han bara Pride nu?

nä, han är nog bara pride. på förra pridegalan stod han och utmanade liddell och va jeTtE tUfF!!:mad: fattar han inte att liddell är bättre!!

jag tror inte britterna har råd med några stora namn direkt.

Cage Rage är typ farmarligan till UFC. Man ser inga jättestora namn i CR.
Silva är bälteshållare i Pride och har varit det länge. Pride är dessutom större än UFC så att hoppa från att vara champion i Pride till en liten organsitaion som CR lär ju aldrig hända. Det är tal om att Silva ska möta Chuck Lidell i UFC dock, får hoppas att det blir av. Hade varit :yoparty

skeletor skrev:
2585905 nä, han är nog bara pride. på förra pridegalan stod han och utmanade liddell och va jeTtE tUfF!!:mad: fattar han inte att liddell är bättre!!

jag tror inte britterna har råd med några stora namn direkt.

Tror också att Lidell vinner, Silva har inte varit imponerande alls på sistone.
Tror dock att om det hade varit ett par år sen så hade Liddell åkt på rikligt med spö.

Last edited:
Wanderlei har väl fortfarande inte åkt ut på en riktig knockout än?
Bara Tko.

Dufva skrev:
2585910 Det är tal om att Silva ska möta Chuck Lidell i UFC dock, får hoppas att det blir av. Hade varit :yoparty

jovisst, men jag tror varken pride eller ufc vågar. tänk om deras bästa förlorar!!

nä nu får liddell concentrera sig på ortiz. vet inte riktigt vem jag hejar på. men jag tror ortiz vinner. kan man sätta pengar på det i sverige?

sEiKo skrev:
2585927 Wanderlei har väl fortfarande inte åkt ut på en riktig knockout än?
Bara Tko.
ingen aning, men han har ett jävligt roligt förnamn!! han ser rätt lustig ut dessutom. HA HA HAAA:lol

Last edited:
Man kan sätta pengar på det på nätet vet jag men vet inte om svenska siter har det. Tror ortiz åker på fetdäng om de möts. Han kommer aldrig att komma upp i Liddels nuvarande nivå.

INte en blekaste, jag följer inte matcherna direkt utan ser kanske nån då och då sporadiskt men jag antar att han fick spö.
Men Mirco är min favvo också så det gör inget=)
Mirco har fått däng innan av Silva så det är väl jämt nu då;)

sEiKo skrev:
2586034 INte en blekaste, jag följer inte matcherna direkt utan ser kanske nån då och då sporadiskt men jag antar att han fick spö.
Men Mirco är min favvo också så det gör inget=)
Mirco har fått däng innan av Silva så det är väl jämt nu då;)
Mirko har aldrig fått däng av Silva. :mattias

Dufva skrev:
2586001Tror ortiz åker på fetdäng om de möts. Han kommer aldrig att komma upp i Liddels nuvarande nivå.

jojjomennzzzzan!! johoråå!!
1. ortiz har bäst kondition av alla människor i hela världen (typ)
2. han har mycket bättre ground & pound än liddell
3. han är bättre på att shoota

visst, liddell är asbra, men han kör med rätt mycket rallarsvingar. men om han prickar en sving är ortiz stekt! (med pujolök vid sidan):näsblod

Thermal skrev:
2586103 Det ni pratar om, har det nåt att göra med pridefestivalen i Stockholm?

jag har inget emot gaygrejen, men homosarna i sthlm har inte patent på stolthet!:arsele

Last edited:
skeletor skrev:
2586252 jojjomennzzzzan!! johoråå!!
1. ortiz har bäst kondition av alla människor i hela världen (typ)
2. han har mycket bättre ground & pound än liddell
3. han är bättre på att shoota

visst, liddell är asbra, men han kör med rätt mycket rallarsvingar. men om han prickar en sving är ortiz stekt! (med pujolök vid sidan):näsblod

1. Visst har han bra kondis
2. Har han ingen nytta av när han möter Lidell
3. Han kan shoota hur mycket han än vill men jag tror inte han får ner Lidell

Lidell har grymt bra takedown defense. Inte många som har fått ner honom. Sen håller jag inte riktigt med om att han kör med rallarsvingar, tycker ändå hans slagserier är hyfsat precisa. Vi får se, min gissning är att matchen slutar i första eller andra ronden i favör för Lidell.

Dufva skrev:
2586396 Lidell har grymt bra takedown defense. Inte många som har fått ner honom.

ja det kan jag bara hålla med om. och det där med rallarsvingar var nog också lite överdrivet. han är ju inte champion för att han sitter hemma och käkar glass, han är ju bäst hittils.
blir spännande att se! tror också på max 2 ronder, dom är nog hyffsat peppade.
det är oftast matcherna man går och längtar efter länge som tar slut snabbast. :mad:

Så sant så sant. Anderson Silva mot Rich Franklin, Matt Hughes mot BJ Penn. Alldeles för korta matcher. Ska bli roligt att se GSP mot Matt Hughes i nästa gala. Hoppas på att GSP vinner.

Dufva skrev:
2586796 Hoppas på att GSP vinner.

nej nej nej... hughes måste vinna för han är så grym!!! men jag är inte säker på att han gör det (men jag tror det). hörde du hur kaxig gsp va när hughes vann över penn! -han va inte imponerad bla bla... jävligt stor anledning att trycka till honom.:gnissla

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...