Bulten 2012-07-28

Whaat?! Hur kan jag inte vara med på bild?! Körde fram och tillbaka ett flertal gånger bakom den gula trajjan (kör en svart/blå honda cbr600f). Spelar inger roll om det är suddigt, skulle gärna vilja se om du har något.

Whaat?! Hur kan jag inte vara med på bild?! Körde fram och tillbaka ett flertal gånger bakom den gula trajjan (kör en svart/blå honda cbr600f). Spelar inger roll om det är suddigt, skulle gärna vilja se om du har något.

Vi är TVÅ min son. Körde minst 100 gånger och ingen bild....politik...över

Kan känna att ni är lite orättvisa (även om jag hamnade på en triljard bilder). Det är inte alltid bilderna sitter, mycket som spelar in. Dessutom gör fotografstackarn detta på sin fritid, gratis, så vill man ställa krav och garanterat finnas med på bild kan man säkert hyra honom en timme..

Kan känna att ni är lite orättvisa (även om jag hamnade på en triljard bilder). Det är inte alltid bilderna sitter, mycket som spelar in. Dessutom gör fotografstackarn detta på sin fritid, gratis, så vill man ställa krav och garanterat finnas med på bild kan man säkert hyra honom en timme..

RULLAT förbi i 2 veckors tid.....fel på kameran? Du studsar förbi i 300 och hamnar på 300 bilder? Vad är hemligheten? :fakta

Jag har en så vacker själ. Eller så hamnar man automatiskt på fler bilder om man är fotografkollega. Testa att stanna till med lite nyplockade blommor så lovar jag att ni kommer med på nån bild ;)

En bild är bättre än ingen? :lol
Nej inte i det här fallet. Du gör dig bäst med visiret nerfällt. :lol

Skickar ditt Busanna eller har hennes bäst-före passerat? :hihi Dubbeltut!
:mad: Gaahh, hur länge till ska vi behöva vänta på att du blir bannad!?! :mad:

Det brukar ju heta "bäst före, inte dålig efter", men i vissa fall... ;)
*förflyttas från listan Trevliga typer till MOTARDMUPPs-listan!!* :4skrika:4skrika

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...