Bullfighter Store...

Status
Ej öppen för fler svar.

Linusp3

Ride me like you stole me!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
... som låg på Mölndalsvägen. Vad har hänt? Konkurs eller flytt? Jag var där idag och det var släckt och tomt. Synd om de konkurrerats ut av "de stora".

Linusp3 skrev:
2612893 ... som låg på Mölndalsvägen. Vad har hänt? Konkurs eller flytt? Jag var där idag och det var släckt och tomt. Synd om de konkurrerats ut av "de stora".
Vet inte varför dom dragit... jag kan väl inte säga att ja tyckte nå vidare bra om den butiken heller iof. Från början va det nån norrman som hade den, och sen va jag inte inne i den nu när den låg på mölndalsvägen, men av det jag sett efter att ha passerat den på väg till och från skolan under ett års tid så tycker jag att deras öppet tider mm inte verkade speciellt lovande för ekonomiskvälfärd...

Sen vet jag inte hur mycket kvallitet det var på sakerna heller....

Miss_Orchidee skrev:
2612918Sen vet jag inte hur mycket kvallitet det var på sakerna heller....

Nej, men det är iochförsig många ställen som säljer saker som är skit.
Jag skulle ha ett snorbilligt ryggskydd till min lillebror som han kan ha när han cyklar street...

Linusp3 skrev:
2612935 Nej, men det är iochförsig många ställen som säljer saker som är skit.
Jag skulle ha ett snorbilligt ryggskydd till min lillebror som han kan ha när han cyklar street...

Hur liten är din lillebror? Jag har ett Halvarssons ryggskydd till salu som du kan få för några hundringar.

Ps. Fick reda på det nyligen att vi bor grannar..

Rash skrev:
2612990 Hur liten är din lillebror? Jag har ett Halvarssons ryggskydd till salu som du kan få för några hundringar.

och vems förtjänst är det?? ;)

Miss_Orchidee skrev:
2613004 och vems förtjänst är det?? ;)

Blomman som förföljer mig;)
Först på Pilgården vickar hon på rumpan för mig när jag sitter i min bil.. Några dagar senare träffar jag henne utanför min bostad precis efter att ha lagt på ett samtal.. Med henne:rolleyes:

Nåja, man ska väl inte gnälla. Någon elak kinky sadistisk stor tjock gubbe kunde ju ha hängt efter mig, hade vart lite jobbigare kanske:rolleyes:

Rash skrev:
2613044
Nåja, man ska väl inte gnälla. Någon elak kinky sadistisk stor tjock gubbe kunde ju ha hängt efter mig, hade vart lite jobbigare kanske:rolleyes:

Kan du sluta förfölja mig då :mad:

Rash skrev:
2612990 Hur liten är din lillebror? Jag har ett Halvarssons ryggskydd till salu som du kan få för några hundringar.

Just det, det skulle jag ju säga till dig, men det har jag gjömt... Kul.

Min lillebror är inte så liten... 190 cm+ tyvärr : (

Kom över nån dag ska jag spöa dig i Tourist Trophy!!!

Rash skrev:
2613044 Blomman som förföljer mig;)
Först på Pilgården vickar hon på rumpan för mig när jag sitter i min bil.. Några dagar senare träffar jag henne utanför min bostad precis efter att ha lagt på ett samtal.. Med henne:rolleyes:

1. ja vickade inte på rumpan
2. Ja pratade med dig endast om bio och inget annat...
3. ja förförljer honom inte :)

Dessutom tror ja jag är mer uppskattad än den där fula kinky sadistiska gubben..... ;)

Miss_Orchidee skrev:
2613123 1. ja vickade inte på rumpan
2. Ja pratade med dig endast om bio och inget annat...
3. ja förförljer honom inte :)

Dessutom tror ja jag är mer uppskattad än den där fula kinky sadistiska gubben..... ;)

1. Jo, som alla kvinnor gör;)
2. Ingen har påstått något annat. Vad är du orolig för? Att någon SH-romans ska ta illa upp?;)
3. Det vet jag;)
4. Fan va vi är OT nu:jisses

Bus-Bo skrev:
2613205 Vicka på stjärten är det du är bäst på, även om du inte vill erkänna det ;)
nej det jag är bäst på det är att fundera över kluriga frågor som ingen annan funderar över ;)

ja vickar inte på stjärten ja tror bara ni fixerat er på det och kan inte släppa tanken på att den kanske vickar tillslut om man observerar den tillräckligt länge.... :va

Herregud, var längesen jag såg nåt så off topic ;). Här har ni...;)

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    5.5 KB · Visningar: 32
Linusp3 skrev:
2612893 ... som låg på Mölndalsvägen. Vad har hänt? Konkurs eller flytt? Jag var där idag och det var släckt och tomt. Synd om de konkurrerats ut av "de stora".

De stänger varje vinter för att återkomma i vår igen.

Bus-Bo skrev:
2613884 är de nå triangeldrama du är ute efter? säg det då...

I Pinkys skalle tror jag att det mer handlade om en trekant;)
Mark får för min del gärna radera alla OT-inlägg nu. Börjar ju bli pinsamt detta..

Rasorblade skrev:
2613402 De stänger varje vinter för att återkomma i vår igen.

Men vad är det då för mening att riva ut alla varor och tömma butiken på all inredning? Om de skall tillbax in alltså?

Den förklaringen köper jag inte.

Så alltså; SPAMMA VIDARE!!!

Linusp3 skrev:
2614186 Men vad är det då för mening att riva ut alla varor och tömma butiken på all inredning? Om de skall tillbax in alltså?

Den förklaringen köper jag inte.

Så alltså; SPAMMA VIDARE!!!

De hyr bara lokal sommartid. De kommer tillbaka i vår i de lokaler de kan hitta.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien