Bullen Tråden

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Hejsan Bullen!

Jag är tolv år, när jag dushade hände något jag aldrig stött på förut. När jag tvättade snoppen så blev den hård och det var skönt så jag tvättade lite mer, sen lite mer, sen lite mer och plötsligt så kräktes den vitt.

Jag skäms för detta, jag vågar inte berätta för mina föräldrar och mina klasskamrater kanske börjar mobba mig om jag berättar.

Vad ska jag göra Bullen? Hjälp mig.

Kalle.... Som egentligen inte heter Kalle....

Svar från Bullen

Kära Kalle-Balle,

Du ska börja med att inte se detta som ett problem. Du har säkert ändå massor med andra problem - såsom akne i ansiktet, tjatig mamma, tjejbaciller, hår som växer ut överallt utom i ansiktet. Och så akne i stjärten. Får du andra klumpar i stjärten är de konkelbär och kan enkelt tvättas bort med lacknafta.

När det gäller snoppen så är den din och du tvättar den hur ofta och fort du vill. :banana

Lycka till med dig själv!

Mvh
Ballena Ivarsson

(Fuck va le ja e! Sitter och skriver sånt här medans jag väntar på en Gorbys i micron. Looooooser! :gnissla Måste hoja massor imorrn!)

Tjära Bullen

Jag har träffat en snusande, gulablendrökande, reumatisk, deltidsarbetande, rödröstande småbarnsmamma med skulder.
hon kittlade mig på snoppen
nu er jag JETEKÄR
min mamma säger att jag borde gå till doktorn. vad menar hon med det?

Hej bullen. Jag har på min lekamen 2 st synliga ringmuskler. Båda omslutna av hår. Ena ringmuskeln är placerad mitt på ansiktet och jag har noterat att det strax innanför ringmuskeln, ur skallbenet vuxit ut något som närmast kan beskrivas som benstumpar. Vita benliknande "nabbar" både i över- och underkant. Ska det vara så eller bör jag dra bort dessa med polygrip?

Hej bullen. Jag har på min lekamen 2 st synliga ringmuskler. Båda omslutna av hår. Ena ringmuskeln är placerad mitt på ansiktet och jag har noterat att det strax innanför ringmuskeln, ur skallbenet vuxit ut något som närmast kan beskrivas som benstumpar. Vita benliknande "nabbar" både i över- och underkant. Ska det vara så eller bör jag dra bort dessa med polygrip?

Hej käre Teo!
Om ringmuskelen vållar dig stora bekymmer med skitprat o mundiarré, kan du pröva att försöka hålla den.
Eventuellt kan man pröva att utnyttja den orala galvanismen till ytbehandlingar av järn såsom är vanligt förekommande på tex lyktstolpar o cykelställ.
De inre benstumparna nyttjas främst vid etanolhalter över 0.2%, och då som framdrift meddelst hasning när de ordinarie benen ej bär dig längre. Samt att sila klumpar ur mjölk.
Men visa ej benstumparna offentligt!
En statlig myndighet kallad "Folktandvården" har för vana att bygga modell järnvägar på tvären över dem samt använda dem som bly o kvicksilver deponi!!

Joo, det är faktiskt sant!
Mvh/ Bullen

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP